Hoppa till innehåll

Finsk Pojke Gjorde Handvolt - Blev Uppäten Av Ett Lejon


SURF

Rekommendera inlägg

TÖRMÄNEN, FINLAND. En finsk ungdom som på måndagkvällen tränade handvolter ute i den finska snön möttes av ett hemskt öde. Mitt i en handvolt snurrade pojken in i ett förrymt lejons gap och slutade som kvällsmat för cirkusdjuret. Finska medier rapporterar om att offret kände förövaren väl.

 

Under december månad rymde ett lejon från en omkringresande cirkus vid namn Poxiponki Final. Lejonet Hutti som av cirkusen beskrevs som tamt och barnvänligt har nu visat sig vara rena motsatsen till det påstådda. Enligt den finska dagstidningen Herufinei skall även cirkusbesökare ha känt hot från det numera förvildade lejonet.

 

Under måndagen slog lejonet Hutti till för första gången av vad som nu misstänks vara en serie dråp och mord av finska barn. Lejonet Hutti har nu begärts häktad i sin frånvaru av polisen i Törmänen, norra Finland.

 

Den finska ungdommen blev på måndagskvällen uppäten då han tränande handvolter ute i den mjuka finska snön som till invånarnas glädje just kommit. Det finska barnet som beskrivs som en gymnastikälskande pojke i sina bästa år skulle inom en veckas tid delta i Hervilamo, en finsk gymnastiktradition. Dessa planer sätte dock vargen Hutti stopp för.

 

Lejonets övergrepp beskrivs som välplanerat och ganska smärtfritt. Mitt i en handvolt skall offret ha landat i lejonets väl placerade gap, och därefter bearbetats och svalts. Enligt pojkens föräldrar, som var hemma vid det inträffade, hörde de enbart en högljudd rap utifrån tomten.

 

Törmänenpolisen hävdar att de snart fått tag i lejonet och att de hoppas att pojkens föräldrar kan få någonting att begrava.

 

---

 

Vad säger ni om detta? Akta er för lejon är mitt tips!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol wtf oO måste sett fett kul ut när han gjorde den handvolten

 

 

tbh, så låter artikeln jävligt fake dock... ja mena "en serie mord" ehm det är ett DJUR ... och btw borde inte snubben se lejonet om han lixsom gjorde en handvolt in I det... oO (o lejon kan väl f*n inte rapa? oO)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Apelsin

Håller med. "Mitt i en handvolt snurrade pojken in i ett förrymt lejons gap" Låter inte särskilt troligt.

 

Läser metro varje dag så det borde stått något om det där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...