RamJam1921 Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Ja, nu har äntligen demot kommit, måste säga att jag blev glatt överaskad, animationerna på dinosaurierna är fantaskiska, nån annan som har någon synpunkt? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Ganska kul, men när jag kom på hur bytte vapen så blev det ganska enformigt då kniven är helt sjukt bra ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Det var väl okej. Men har några synpunkter: Låg frame-rate då och då. Kass dialog. En aning dum AI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 s*tan vad segt det var att ladda hem den, tog 5 minuter att komma upp i 1% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Ska ladda ner det nu :) . Måste bara dra en nätverkskabel genom huset först :( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 18 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Håller med lite med AI:n hoppas det är fixat till riktiga, och FYFAN vad segt att ladda ner, xD en hel dag typ ju^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 (redigerat) Råkade ha på mitt 360 under natten så på morgonen hade jag laddat ner 3-4-5 demos som alla typ va 1-1,5 g. Turok verkar inte vara ett spel för mig. Redigerat 18 Januari 2008 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 18 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Råkade ha på mitt 360 under natten så på morgonen hade jag laddat ner 3-4-5 demos som alla typ va 1-1,5 g. Turok verkar inte vara ett spel för mig. Okej, aa jo själv är man extrem-dinosaurie nörd, xD så då kanske du förstår?, ^^ Nu ska jag kolla Jurassic Park, xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Om du har crysis, blir du nog glad för mod:en som kommer, det är Jurassic Park tema eller hur man ska säga. Ontopic: Jag körde demot, blir stort besviken, då jag tyckte grafiken inte alls nådde upp till sina förväntinga och AI:n sög, och känslan att skjuta vad sämst. Och det var för rakt på, vill att man ska få lite mer utav miljön m.m Utnyttja den med andra ord. Vapnerna var enriktiga (svårt att förklara varför jag fick den känslan), smygandet var också lite över klurigt, tycker det bör finnas nåt sätt att lättare se motståndaren så man kan slå till smidigt och bra. Fast det är ju bara ett demo, fast oftast ska demot vara bättre en själva spelet så man ska bli intresant av det. Även så tyckte jag att en hel del var bra också, gillar storyn, och döds scenerna, och flashbacken, sedan såg jag att om man stod i grottan vid en lampa, så såg man absolut inget vid mörkret fast när man kom in i mörkret vändje sig ögonen (i spelet) så då såg man allt tydligt. Unreal Engine har alltid imponerat mig med både GoW och UT3, så jag ska deffenitift köpa och ge det en chance, det är multiplayer då va? Jag är inte ett Dinosaurie "nörd" fast jag diggar att få en känsla av att slås mot dom, dom där små "harmless" dinosaurierna, jo så elakt att ta dom i halsen och skära så sprang dom iväg och tillslut dog. Kind of Mean. But Awsome. (sorry för så elakt negatift, fast jag tycker så) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Kass grafik och usel AI, jag tänker inte köpa och jag ångrar att ladda ner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 19 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Om du har crysis, blir du nog glad för mod:en som kommer, det är Jurassic Park tema eller hur man ska säga. Ontopic: Jag körde demot, blir stort besviken, då jag tyckte grafiken inte alls nådde upp till sina förväntinga och AI:n sög, och känslan att skjuta vad sämst. Och det var för rakt på, vill att man ska få lite mer utav miljön m.m Utnyttja den med andra ord. Vapnerna var enriktiga (svårt att förklara varför jag fick den känslan), smygandet var också lite över klurigt, tycker det bör finnas nåt sätt att lättare se motståndaren så man kan slå till smidigt och bra. Fast det är ju bara ett demo, fast oftast ska demot vara bättre en själva spelet så man ska bli intresant av det. Även så tyckte jag att en hel del var bra också, gillar storyn, och döds scenerna, och flashbacken, sedan såg jag att om man stod i grottan vid en lampa, så såg man absolut inget vid mörkret fast när man kom in i mörkret vändje sig ögonen (i spelet) så då såg man allt tydligt. Unreal Engine har alltid imponerat mig med både GoW och UT3, så jag ska deffenitift köpa och ge det en chance, det är multiplayer då va? Jag är inte ett Dinosaurie "nörd" fast jag diggar att få en känsla av att slås mot dom, dom där små "harmless" dinosaurierna, jo så elakt att ta dom i halsen och skära så sprang dom iväg och tillslut dog. Kind of Mean. But Awsome. (sorry för så elakt negatift, fast jag tycker så) TACK för informationen om Crytek, Du räddade mitt år, xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 (redigerat) Var du ironsikt , eller gjorde jag det? Any way, så finns allt info som man kan få på http://www.moddb.com/mods/8320/jurassic-park/news där ser man också att dom verkligen kommer långt, och förmodligen kommer det inte vara b kvalle, ser ganska grymt ut (glöm inte filmen som dom la in, en snutt på en t-rex. (och jag tror inte de är crytek som gör modden, utan ett gäng som är grymma på data och använder sig av CryENGINE2 för att bygga upp det hela) Redigerat 19 Januari 2008 av Pavilion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.