Wolfa Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Skrivet 16 Januari 2008 (redigerat) Jag kommer inte upp till tornet uppe på berget hur ska jag göra? Redigerat 16 Januari 2008 av Wolfa Citera
igglypuff Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Skrivet 16 Januari 2008 Det brukar alltid finnas någon lite sneaky sneaky väg som inte är menad att man kan gå, öka på din acrobaticskill och leta efter ställen att hoppa upp lite ;) Citera
oddy Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Skrivet 16 Januari 2008 Sätt questen som din aktiva quest. Då vet du vart tornet är sen kan du ju testa att gå runt? Citera
ajar Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Skrivet 17 Januari 2008 Jag tror att du måste vara åtminstone Journeyman i Acrobatics för att komma upp. För mig tog det ett bra tag. Citera
oddy Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Skrivet 17 Januari 2008 Jaha ni pratade om anvil. Trodde ni menade kvatch. Tyckte att det inte stämde med ett berg mitt i alltihopa x'D. Annars har du ju alltid www.gamefaqs.com Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.