Katt Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Vet ni, jag tror att den popcornätande amrikanen faktiskt vinner rättegången... :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Ja tror också på det. Det var någon annan snubbe som stämde en kemtvätt på typ 200 miljoner för att ett av hans plagg var förstörda och han hade använt den i ungefär 20-25 år, deras motto elr liknade var "Alltid perfekt tvättat" så då stämde han dom :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Hörde talas om en man som spillde kaffe över handen på McDonald's, stämde de på 14 miljoner dollar och fick pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Hörde talas om en man som spillde kaffe över handen på McDonald's, stämde de på 14 miljoner dollar och fick pengarna.Hah, lol! Få pengar för sin egna klumpighet! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Hörde någon gång om att det var en tjuv som gjorde inbrott i ett hus och han blev inlåst i garaget. (ingen som bodde där var hemma). Han stämmde dom som bodde där och fick lite pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Hörde någon gång om att det var en tjuv som gjorde inbrott i ett hus och han blev inlåst i garaget. (ingen som bodde där var hemma). Han stämmde dom som bodde där och fick lite pengar...Hahahaa ännu mer knäppt! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
QwertyPee Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Hörde någon gång om att det var en tjuv som gjorde inbrott i ett hus och han blev inlåst i garaget. (ingen som bodde där var hemma). Han stämmde dom som bodde där och fick lite pengar...hur i h*lvete? amerika :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 (redigerat) Det skulle inte förvåna mig om nån sköt sig i huvudet med en pistol och stämde tillverkaren för att han överlevde... :o Asså, det där med tjuven lät lite overkligt... Jag vet inte om detta är sant men jag tror att en amrikanare stämde ett motsågsföretag, för att han satt på grenen han sågade av, och det inte stod nånstans att man inte fick göra det... Redigerat 18 Januari 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
QwertyPee Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Det skulle inte förvåna mig om nån sköt sig i huvudet med en pistol och stämde tillverkaren för att han överlevde... :o Asså, det där med tjuven lät lite overkligt... Jag vet inte om detta är sant men jag tror att en amrikanare stämde ett motsågsföretag, för att han satt på grenen han sågade av, och det inte stod nånstans att man inte fick göra det... Det med tjuven är inte overkligt. I amerika kan allt hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 (redigerat) Ja tror också på det. Det var någon annan snubbe som stämde en kemtvätt på typ 200 miljoner för att ett av hans plagg var förstörda och han hade använt den i ungefär 20-25 år, deras motto elr liknade var "Alltid perfekt tvättat" så då stämde han dom :P Nej ägarna till tvätten vann rättegången. [EDIT] Sorry, noterade inte att du inte skrev om att han vann. Redigerat 18 Januari 2008 av Hummerpojken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 I amerika behöver dom dumma varningar skrivna på packetet/förpackningen ex. en motorsåg hade dom skrivit "Warning do not use this for massage" (inte så bra engelska men det var ngt liknande :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Kathleen Robertson från Austin, Texas, fick $780,000 av en jury för att hon hade brutit vristen efter att hon hade snavat över en 2 åring som sprang runt i en möbelbutik. Ägaren till butiken blev minst sagt förvånad när han fick höra domarens beslut eftersom barnet som Ms Robertson hade snavat över var hennes eget. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.