BLITZFREEDOME Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Är det nån skillnad mella spelen på 360 och PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 PC versionen är mycket snyggare om du har bra grafikkort, dessutom finns det en hel del fusk som inte går att få tag i till Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 20 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Ok, tack. Det är bättre röster och ljud på PC också va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Ok, tack. Det är bättre röster och ljud på PC också va? Det ska inte vara någon skillnad. Men om du ska köra högsta grafik på pc så måste du ha en imba dator. HAr jag för mej iallafall. Och så är 360 kontrollen skönare till oblivion med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Nja, imba och imba behövs inte, min klarar av att maxa det utan prob, sitter med [email protected], 8800GTS640 och 2GB RAM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ludvig Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 På pc är det väldigt många bra fusk och på Xbox 360 är det inte särsilt många fusk men båda versionerna är ungifär lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 De är exakt lika bra. ( Förutom att man inte kan 'maxa' grafiken på Xbox versionen. ) Det enda jag kan tänka mig är sämre är att man inte kan ladda ner unofficiella mods till Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 (redigerat) De är exakt lika bra. ( Förutom att man inte kan 'maxa' grafiken på Xbox versionen. ) Det enda jag kan tänka mig är sämre är att man inte kan ladda ner unofficiella mods till Xbox. Och de inofficiella modsen aeger. Redigerat 25 Maj 2008 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.