noken Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Är det någon som kan något bra fusk till quidditch i Harry potter och hemligheternas kammare? Det är ju helt omöjligt att vinna någon quidditchmatch ju... :angry: Typ nåt fusk som tar bort motståndarlagets sökare eller får harry att vara supersnabb? PS! Säg inte att jag ska gå å köpa nimbus 2001 och cudley kanonernas skydd, för det har jag redan gjort, funkar inte iallafall... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spelspel Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Är det någon som kan något bra fusk till quidditch i Harry potter och hemligheternas kammare? Det är ju helt omöjligt att vinna någon quidditchmatch ju... :angry: Typ nåt fusk som tar bort motståndarlagets sökare eller får harry att vara supersnabb? PS! Säg inte att jag ska gå å köpa nimbus 2001 och cudley kanonernas skydd, för det har jag redan gjort, funkar inte iallafall... :unsure: När den andra sökaren kommer nära ska du tackla honom med högerklick Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 (redigerat) Det är faktiskt jätteenkelt, tackla bara motståndaren med hoppaknappen (hägerklick) tills du kommer nära Kvicken. Dessutom måste man inte göra Quidditchmatcherna för att klara spelet, men det ger extra poäng. EDIT: Såg inte datumet på inlägget, sorry. Redigerat 18 December 2009 av TheCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Är det någon som kan något bra fusk till quidditch i Harry potter och hemligheternas kammare? Det är ju helt omöjligt att vinna någon quidditchmatch ju... :angry: Typ nåt fusk som tar bort motståndarlagets sökare eller får harry att vara supersnabb? PS! Säg inte att jag ska gå å köpa nimbus 2001 och cudley kanonernas skydd, för det har jag redan gjort, funkar inte iallafall... :unsure: När den andra sökaren kommer nära ska du tackla honom med högerklick hur lyckades du bumpa den här tråden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 December 2009 Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 Låser för att förhindra mer onödiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg