Hoppa till innehåll

Fusk Till Quidditch?


noken
 Dela

Rekommendera inlägg

Är det någon som kan något bra fusk till quidditch i Harry potter och hemligheternas kammare?

Det är ju helt omöjligt att vinna någon quidditchmatch ju... :angry:

 

Typ nåt fusk som tar bort motståndarlagets sökare eller får harry att vara supersnabb?

 

 

PS! Säg inte att jag ska gå å köpa nimbus 2001 och cudley kanonernas skydd, för det har jag redan gjort, funkar inte iallafall... :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Är det någon som kan något bra fusk till quidditch i Harry potter och hemligheternas kammare?

Det är ju helt omöjligt att vinna någon quidditchmatch ju... :angry:

 

Typ nåt fusk som tar bort motståndarlagets sökare eller får harry att vara supersnabb?

 

 

PS! Säg inte att jag ska gå å köpa nimbus 2001 och cudley kanonernas skydd, för det har jag redan gjort, funkar inte iallafall... :unsure:

När den andra sökaren kommer nära ska du tackla honom med högerklick
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är faktiskt jätteenkelt, tackla bara motståndaren med hoppaknappen (hägerklick) tills du kommer nära Kvicken. Dessutom måste man inte göra Quidditchmatcherna för att klara spelet, men det ger extra poäng.

 

EDIT: Såg inte datumet på inlägget, sorry.

Redigerat av TheCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det någon som kan något bra fusk till quidditch i Harry potter och hemligheternas kammare?

Det är ju helt omöjligt att vinna någon quidditchmatch ju... :angry:

 

Typ nåt fusk som tar bort motståndarlagets sökare eller får harry att vara supersnabb?

 

 

PS! Säg inte att jag ska gå å köpa nimbus 2001 och cudley kanonernas skydd, för det har jag redan gjort, funkar inte iallafall... :unsure:

När den andra sökaren kommer nära ska du tackla honom med högerklick

 

hur lyckades du bumpa den här tråden?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...