Rullis Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Min "spak" på gitarren funkar inte. Hur fixar man den? kan ju spela vanligt o så, inge problem alls, bara spaken som inte funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Tror inte den går att fixa... Du får nog köpa en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Fick ju den 3 timmar sen O_O wtffffffff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 spak? whammy bar? Ta ut moten och sätt i den igen. se till då den är ansluten ordentligt. Funkade för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Jag har samma problem och gör samma sak och det funkar för mig med, men det är fett störande när man kör online och battle och måste använda den x/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 spak? whammy bar? Ta ut moten och sätt i den igen. se till då den är ansluten ordentligt. Funkade för mig thx bro'! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 spak? whammy bar? Ta ut moten och sätt i den igen. se till då den är ansluten ordentligt. Funkade för mig thx bro'! :D Funkar det? :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Fick ju den 3 timmar sen O_O wtffffffff Jaha jag trode du hade haft den länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crosslasse Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Felet är när man sätter i wiimoten så har man whammy baren intryckt och då uppfattar wiimoten det som orginal position. Man kan fixa det genom att dra ut wii moten och sätta i den igen (utan att trycka in whammy baren) somsagt. Man kan också gå in på Options->Guitar->Celibrate whammy och fixa den där. <_< :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 spak? whammy bar? Ta ut moten och sätt i den igen. se till då den är ansluten ordentligt. Funkade för mig Felet är när man sätter i wiimoten så har man whammy baren intryckt och då uppfattar wiimoten det som orginal position. Man kan fixa det genom att dra ut wii moten och sätta i den igen (utan att trycka in whammy baren) somsagt.Man kan också gå in på Options->Guitar->Celibrate whammy och fixa den där. <_< :rolleyes: Värt att svara på det jag just hade svarat på. lättare om man bara tar ut moten och sätter i den igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 (redigerat) klister92 han har rätt Redigerat 19 Januari 2008 av Sonicman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Det funkar bra nu, tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.