Hoppa till innehåll

Hjälp


Hector

Rekommendera inlägg

Ville bara väldigt gärna svara på inlägget men jag tyckte feanors tips var det bästa. Varför skriva egentligen?

asså... roligt och sitta typ mitt i natten och skrika i micken :S eller om man har polare hemma hos sig, så stör dom hela tiden när man ska snacka elelr man sitter och snackarr högt för dom snackar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ville bara väldigt gärna svara på inlägget men jag tyckte feanors tips var det bästa. Varför skriva egentligen?

asså... roligt och sitta typ mitt i natten och skrika i micken :S eller om man har polare hemma hos sig, så stör dom hela tiden när man ska snacka elelr man sitter och snackarr högt för dom snackar

 

Hmm.. skriker du i micen? SpammarN^?

 

Även om polarna är hemma så spelar ju det ingen roll? De kan väl sitta i vent också, dock inte om man laggar förståss :P Delay ftw^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok, men tänkte mer som, om Hej på ryska är Cze t.ex., så om jag skriver H-E-J såblir de ju H e j på ryska, och inte Cze :P men iaf, bra att de funka :)

Du tänker att tangentbordet eller nåt ska översätta svenska till ryska..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

''Aldrig umågts med någon / några IRL?

 

Ville bara väldigt gärna svara på inlägget men jag tyckte feanors tips var det bästa. Varför skriva egentligen?

'' för man kan inte prata i mic i nåt annat än group/raid så lite meningslöst om man tlx ska /w nån eller skriva general chat så måste man invita t grupp....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...