NossLoad Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 suck, feanor dina tips "äger" orka prata typ 24/7 med alla.. Aldrig umågts med någon / några IRL? Ville bara väldigt gärna svara på inlägget men jag tyckte feanors tips var det bästa. Varför skriva egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Ville bara väldigt gärna svara på inlägget men jag tyckte feanors tips var det bästa. Varför skriva egentligen? asså... roligt och sitta typ mitt i natten och skrika i micken :S eller om man har polare hemma hos sig, så stör dom hela tiden när man ska snacka elelr man sitter och snackarr högt för dom snackar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Ville bara väldigt gärna svara på inlägget men jag tyckte feanors tips var det bästa. Varför skriva egentligen? asså... roligt och sitta typ mitt i natten och skrika i micken :S eller om man har polare hemma hos sig, så stör dom hela tiden när man ska snacka elelr man sitter och snackarr högt för dom snackar Hmm.. skriker du i micen? SpammarN^? Även om polarna är hemma så spelar ju det ingen roll? De kan väl sitta i vent också, dock inte om man laggar förståss :P Delay ftw^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Hmm.. skriker du i micen? SpammarN^? Nej men är de mitt i natten så tripplas ju alla ljud.. sen har väl inte alla vent/voice chat på. men han har fått sitt svar ju, han har ju ryska i wow nu. låt tråden självdö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 ok, men tänkte mer som, om Hej på ryska är Cze t.ex., så om jag skriver H-E-J såblir de ju H e j på ryska, och inte Cze :P men iaf, bra att de funka :)Du tänker att tangentbordet eller nåt ska översätta svenska till ryska.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 ''Aldrig umågts med någon / några IRL? Ville bara väldigt gärna svara på inlägget men jag tyckte feanors tips var det bästa. Varför skriva egentligen? '' för man kan inte prata i mic i nåt annat än group/raid så lite meningslöst om man tlx ska /w nån eller skriva general chat så måste man invita t grupp.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg