Hoppa till innehåll

Filmindustrin Vill Minska Piratkopiering - Testar Nytt Sätt Att Döpa Film


SURF

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 4 veckor senare...
Gäst Mindtwistah

Seriöst, denna tråd borde vara i "Humor" xD

 

Hur dum kan man vara? På nästan alla filmer man laddar ner så står det ändå vilket årtal filmen släpptes. Så då vet man ju vilken som är vilken om man använder gamla titlar såsom "ToyStory".

Och om man döper filmen till något sexuellt.. Nästan alla torrentsidor har kategorier och om man inte väljer "XXX" så får man inte fram några porrullar utan dem "riktiga" filmerna. ThePirateBay kommer nog också skaffa en sådan kategori ifall filmbolagen verkligen gör detta.

Herregud, det här kommer inte stoppa piratkopieringen ett dugg. Det enda dåliga det här gör är att man tar bort bra filmtitlar och ersätter dem med något idiotiskt fult såsom "Woman and Man Make Love"...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nya filmen "No Country for old men" - Är det bara jag som tycker titeln är lite tveksam? Känns som om man laddar ner en porrfilm med gamla gubbar. Men iofs, nu när jag tänker på't, filmen är ju baserad på en bok, som, om jag inte har helt fel har samma titel.

Redigerat av MoveMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...