Jote Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Skrivet 19 Januari 2008 Har några frågor om den här saken som ska komma ut som heter ''home'', kommer det kosta att använda det elr? När kommer det släppas ut? Och vad gör man på det? Det var nog alla frågor ;: Citera
Sandflygaren Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Skrivet 19 Januari 2008 Vad jag har hört så ska det vara gratis. Man gör en egen gubbe som man kan gå runt med och snacka med folk och man gör en egen lägenhet, sen kan man bjuda hem kompisar till sin lägenhet, göra olika aktiviteter som bowling, biljard mm. Det ska finnas massor att göra. Citera
Jote Skrivet 20 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 20 Januari 2008 (redigerat) Vad jag har hört så ska det vara gratis. Man gör en egen gubbe som man kan gå runt med och snacka med folk och man gör en egen lägenhet, sen kan man bjuda hem kompisar till sin lägenhet, göra olika aktiviteter som bowling, biljard mm. Det ska finnas massor att göra. Kostar det att göra ''lägenheter'' med inredning elr? Det låter som The Sims nästan ;: Det låter ganska kul, skulle vilja spela det med mina vänner :P Redigerat 20 Januari 2008 av ArsenalGeek Citera
Sandflygaren Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Skrivet 21 Januari 2008 Nä, tror inte det, det ska ingå i spelet. Citera
Jote Skrivet 22 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 22 Januari 2008 Nä, tror inte det, det ska ingå i spelet. Ok, men när man ska prata med nån ska man använda kontrollen? Citera
Sandflygaren Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Skrivet 23 Januari 2008 Kontrollen, headsetet eller ett Blutoth Keyboard till PS3:et. Citera
Jote Skrivet 23 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 23 Januari 2008 Kontrollen, headsetet eller ett Blutoth Keyboard till PS3:et. Jobbigt <_< Tror jag vet allt jag behöver veta nu. Citera
Sandflygaren Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Skrivet 24 Januari 2008 Vad skulle du annars använt? Föresten, så finns det många färdiga fraser som du kan välja istället för att skriva också. Citera
Jote Skrivet 26 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 26 Januari 2008 Aa, men det är jobbigt att sitta skriva så där. Citera
bladefinor Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Skrivet 30 Januari 2008 Du kan jämföra "Home" med "Habbo", du har en egen lägenhet och sen betalar du för möbler. Däremot vet jag inte om man får börja med ett par möbler Citera
Plasma Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Skrivet 8 Februari 2008 http://www.gamereactor.se/spel/4949/Home/ Finns nåra trailers of nyheter där Citera
Gäst InTech Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Skrivet 9 Februari 2008 Du kan jämföra "Home" med "Habbo", du har en egen lägenhet och sen betalar du för möbler. Däremot vet jag inte om man får börja med ett par möbler jag tror man får köpa vissa gratisgrejer, men de flesta sakerna kostar.. det både ser och låter bättre då... än tex, habbo XD Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.