Aircondition Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Vad sägs som att spela om saken? Vad är det för j*vla fördomar ni har? Ni drar dessutom alla över en kam. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Öh? Låt oss inte bråka nu, vi kan säga att ingen är fegis och alla är bra? ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 (redigerat) Jag sätter 10 FM på snajpern. Spela, den som vinner får mina 10 FM. :) Redigerat 22 Januari 2008 av Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 22 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 sätter inga FM sätter mitt eget hus. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felixan Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 ja kör det adda mig pettro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 25 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 Okay, Tack. Någon mer? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 (redigerat) Jag spelar ganska mycket. Jag är jävligt bra, bara så ni vet. ^^ Spy och Sniper ftw! Jag brukar köra på servern "[GU] JRB No Respawn" eller något liknande. 32 spelare + No respawn + Lazytown = Skitkul. Jag kallas "Smexy", ni hittar mig antagligen överst på statslistan. ;D En säker källa säger mig att en muppig person lyckades spränga dig med ett raketgevär. Avslöjar dock aldrig var dessa liknande källor kommer ifrån. ;) Namn: Gyqer Redigerat 25 Januari 2008 av Mupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 25 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 Jag spelar ganska mycket. Jag är jävligt bra, bara så ni vet. ^^ Spy och Sniper ftw! Jag brukar köra på servern "[GU] JRB No Respawn" eller något liknande. 32 spelare + No respawn + Lazytown = Skitkul. Jag kallas "Smexy", ni hittar mig antagligen överst på statslistan. ;D En säker källa säger mig att en muppig person lyckades spränga dig med ett raketgevär. Avslöjar dock aldrig var dessa liknande källor kommer ifrån. ;) Namn: Gyqer Haha. äg sönder han. själv så spelar jag inte med såna som han. man blir lätt irriterad av skrytare ^^ Tack, Ska Adda :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 kan väll lika gärna skriva mitt namn då... Arako ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Jag spelar ganska mycket. Jag är jävligt bra, bara så ni vet. ^^ Spy och Sniper ftw! Jag brukar köra på servern "[GU] JRB No Respawn" eller något liknande. 32 spelare + No respawn + Lazytown = Skitkul. Jag kallas "Smexy", ni hittar mig antagligen överst på statslistan. ;D En säker källa säger mig att en muppig person lyckades spränga dig med ett raketgevär. Avslöjar dock aldrig var dessa liknande källor kommer ifrån. ;) Namn: Gyqer Aha, det var du som skrev igår. ^^ Låg först väldigt länge igår, sen kom dock alltför många roliga personer in som jag var tvungen att chatta med. ;P Slutade som 3:a. MustanGT, f*n vad lättretad du var. Jag skojade ju bara, ta inte allt så enormt seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 26 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 (redigerat) kan väll lika gärna skriva mitt namn då... Arako ^^ kunde inte hitta dig :( Jag spelar ganska mycket. Jag är jävligt bra, bara så ni vet. ^^ Spy och Sniper ftw! Jag brukar köra på servern "[GU] JRB No Respawn" eller något liknande. 32 spelare + No respawn + Lazytown = Skitkul. Jag kallas "Smexy", ni hittar mig antagligen överst på statslistan. ;D En säker källa säger mig att en muppig person lyckades spränga dig med ett raketgevär. Avslöjar dock aldrig var dessa liknande källor kommer ifrån. ;) Namn: Gyqer Aha, det var du som skrev igår. ^^ Låg först väldigt länge igår, sen kom dock alltför många roliga personer in som jag var tvungen att chatta med. ;P Slutade som 3:a. MustanGT, f*n vad lättretad du var. Jag skojade ju bara, ta inte allt så enormt seriöst. Redigerat 26 Januari 2008 av MustanGTR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simlar99 Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 måste man ladda ner något för att kunna spela online?? för jag ska kanske köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.