Ivar55 Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Jag har inte TF2 men jag tror att jag ska skaffa det. Jag har sett hur många reklamfilmer som helst både på steampowered.com och Youtube. Föressten, Om ni har nåt utav: CS, CZ, CZDS, CSS, TFC, DOD, DODS, Ricochet, HLOF, HL, HLDM, HLDMS, DC eller HL2DM så adda mig då. Jag har alla de spelen på steam. Jag heter: "Mordaren" Men på CS så heter jag: "Mordaren (SWE)" ...Så, nu har jag skaffat Team Fortress 2 :) . Adda mig gärna. Jag heter ''dOnUt!?'' (utan quote tecken). :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felixan Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 aså e det bättre på dator än ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 6 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Helt klart bättre på pc. Själv så tycker jag inte om FIRST-PERSON till någon konsoll.. jag hatar verkligen styrningen . jag har spelat på pc så länge nu så jag har blivit van med det nu. Köp det till pc isåfall //MustanGTR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Den här tråden hör väl mer till hl2 forumet? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.