Hoppa till innehåll

Photoshop Problems


mashemoto
 Dela

Rekommendera inlägg

hej!

jag har en photoshop cs3-skiva men när jag försöker installera det så går det inte det kommer upp en ruta när jag ska välja "starta installationen" där det står "stoppa in installations-skivan med photoshop cs3" och så kan jag välja "försök igen" eller "avbryt" och det funkar inte.

Sen provade jag att installera photoshop cs men det funkar inte heller.

 

Jag har windows vista och jag har tillräckligt med diskutrymme och allt sånt där.

 

//Mooney

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror du inte kan få de att funka om de inte står på fodralet att funkar på windows vista.

OT: De väll inte säkert, har haft massor med gammla spel som de står att de inte funkar på XP, men söker man på GOOGLE finns det massor me lösningar på hur de ska funka :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men!!

det fattar ju jag med men jag frågar inte vad som är felet utan om det är ngn som vet en lösning på problemet!!

(>.<)

Nja. Du skulle nog kunna kopiera alla filer på din Photoshop cd, sedan klistra in dom i någon mapp på t.ex Skrivbordet.

Sen när du är inne i mappen så högerklicka på Setup.exe, etc - sen "Kör som adminstratör/Run as adminstrator", fungerar inte det så testa Högerklicka sedan egenskaper, Kompatibilitet "Kör detta program i kompatibilitetsläge för: Windows XP (Service Pack2)

 

Edit: Kanske går om du är i "Datorn" sen högerklicka på Photoshop CD'n och Kör som adminstratör oxå.

Redigerat av Kai
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...