ggdover Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Tja! Jag har testat farcry på wii hos min kompis och det var precis som kontrollerna man höll i var vapnerna!! Så jag hade tänkt att skaffa farcry till 360 som jag har. Så jag valde Farcry instincts predator. Men nu undrar jag om det e grymt skönt och skoj på 360 också?? Och håller spelet länge eller tröntnar man på det efter en vecka som man gör på alla andra farcry (det kanske inte stämmer att man tröttnar på det direkt, har bara hört det). Tack för ni som svarar!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Det är nog mer värt att vänta till Far Cry 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Spelet är SJUKT dåligt på Xbox 360, eller Instinct Predator i alla fall, testa demot så fattar du vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 23 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Har testat demot nu tyckte inte det var så värst tråkigt :huh: Men tröttnar man på det fort efter man klarat det? Om ni inte tycker det värkar så bra vilket spel tycker ni jag ska skaffa? har Halo3, Saints Row,Guitar hero 3 & Forza motorsport 2.Har kollat lite på turok & Devil may cry 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Vänta till Rock Band såklart! Väntar jag på i alla fall, bokat det, och du behöver ju inte betala 1999kr, du kan ju köpa spelet separat och sedan köpa t.ex. en gitarr, en mikrofon eller trumsetet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.