eeewwhh Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Motsatsen till mainstream, alltså till exempel den som visas på MTV.Nästa fråga vad var mainstream? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Motsatsen till mainstream, alltså till exempel den som visas på MTV.Nästa fråga vad var mainstream? Det där ordet är faktiskt ganska vanligt förekommande i diverse ordlistor (förlåt, kan inte hjälpa det, jag måste skriva med så komplicerade ord som jag kan). :) http://sv.wikipedia.org/wiki/Mainstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erinjo Skrivet 29 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Vet inte om Run DMC tillhör Underground Music, men de är riktigt bra. Annars är det 90-tals rapp som gäller, med bl.a Tupac Shakur, Eazy-E mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Vet inte om Run DMC tillhör Underground Music, men de är riktigt bra. Annars är det 90-tals rapp som gäller, med bl.a Tupac Shakur, Eazy-E mm.w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Och det du vill komma fram till är..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erinjo Skrivet 31 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Vet inte om Run DMC tillhör Underground Music,Man kan väl säga att de är på gränsen till underground... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 än av dom överlägset bästa låtarna är N.W.A.-Always Into Somethin. alla som inte har den bör skaffa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Uhm... Vad är "underground Hiphop" för något? Det är en slags hip hop kultur. T.ex; Jeru Demaja, KRS One, Mobb Deep, Rakim, Pharouch Mounch(stavning) . Finns ju självklart mer artister. Underground hiphopen är en stor skillnad till Rn'B och vanliga hiphopen... jo jag hatar nästa alla sk rappare som visas på MTV,The Voice mm ex P Diddy och Jay-Z och Kanye West. tycker det är synd att dom nästan aldrig sänder några 2PAC videor,lr N.W.A. som jag aldrig har sett på TV. Det finns ju sådana kanaler, men vet inte om det dock finns i sverige. Men asså MTV förstörde den riktiga hiphopen, asså Ice cube mfl. Sen MTV började sända på TV har det förstört det där riktiga gamla goa hiphopen, det säger oftast många rappare/graffiti artister. Det finns, eller jag vet inte om det finns nu, programmet Yo! MTV Raps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 jo jag hatar nästa alla sk rappare som visas på MTV,The Voice mm ex P Diddy och Jay-Z och Kanye West. tycker det är synd att dom nästan aldrig sänder några 2PAC videor,lr N.W.A. som jag aldrig har sett på TV. MTV ser inte 2PAC som viktig längre eftersom han är död, men man ska f*n sända en legends videor!Jag hatar Jay-Z, P Diddy, The Game. Riktigt bra rappare är snoop, ice cube, bone thugs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 (redigerat) Håller med asså! De borde sända legender som, N.W.A, Tupac, Biggie och alla de här gammla, inte nån j*vla 50 Cent! Redigerat 23 Februari 2008 av Siyuro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 50 Cent sänds inte ofta och han är en av dom få nya som går att lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.