Dretskit Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Vilket bränningsprogram är bäst att använda om man vill säkerhetskopiera musik, filmer och annat på en dvd+r skiva? Och kan man bara bränna ut en mapp med 4,7 GB direkt på skivan på något sätt eller hur gör man det på bäst sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Alcohol 120% eller PoweISO tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Är dem gratis eller? Och vart kan jag ladda ner dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 Båda finns i gratis versioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 Har för mig att Windows Media Player fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Har för mig att Windows Media Player fungerar.Ja, om man har den senaste versionen så funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.