nickname Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 (redigerat) -- Redigerat 14 Juli 2010 av nickname Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 kolla här http://www.xboxweb.com/ så kanske du hittar något om hur man gör? jag har ingen aning, tror man skickar med nätverksladd. ps. nice avatar haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nickname Skrivet 24 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 kolla här http://www.xboxweb.com/ så kanske du hittar något om hur man gör? jag har ingen aning, tror man skickar med nätverksladd. ps. nice avatar haha :/ tyvärr hittade jag inget på www.xboxweb.com :/ Snälla hjälp mig!:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 kan bryter mot regel eller nåt men jag vet problemet tror ja ( hadde chippat xbox:en ) 1:För att spelar "kopior" du fattar... så måste du bränna dom men ett program... 2:Eller så kan du låna ett spel och sen kopiera från skivan till xbox:en... Lätt som en plätt men du måste ha en bra firmware/chip för att göra det.... Kopierade 10 st spel fast dom var från kompisen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nickname Skrivet 26 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 (redigerat) c Redigerat 14 Juli 2010 av nickname Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Bra :D B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nickname Skrivet 31 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 (redigerat) -- Redigerat 14 Juli 2010 av nickname Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 försök det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Om ditt xbox e chippat då kan du ju bränna spel till dvd skivor och spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knighteddie Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Du behöver en nätverkskabel o så behöver du ett program qwix heter den. Du måste ändra dina inställningar på nätverket. för mer info skriv igen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg