Hoppa till innehåll

Ska Köpa Nytt Spel


Dannneee
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tkr att Call of Duty 4. Modern Warfare är ett MÅSTE. Finns Singleplayer, Multiplayer(split screen) och online.

Och det som gör allting roligare är rank systemet online. Finns även s.k Prestige Mode som du får i Rank 55 och då börjar om från rank 1 fast med andra märken. Finns sammanlagt 10 st Prestige Modes. Man kan också låsa upp golden weapons. Bara vissa då. T.ex Ak47, Desert Eagle m.m. Fast de funkar bara i rank 55. Så om du gör prestige mode så får du vänta till du klarat hela eller stannar upp i rank 55 nånstans. Eftersom alla dina vapen och challenges resetas när du gör prestige mode ;). Jag hoppas jag gav dej lite inspiration. Jag tkr iaf CoD 4. är ett av dom bästa spelen till PS3.

Redigerat av Zaff
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låter ungefär som rank systemet på halo 3 till xbox 360 :)

 

Motorstorm är ju bra, tror man kan spela Burnout Paradise Online också.

Jag har Motorstorm men rank systemet på det är så konstigt jag fattar ingeting och burnout paradise vet jag inte så

mycket om än.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...