Luxaxix Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Hej, jag och mina systrar (äldre) fick Wii i julklapp, till det fick vi My horse and me och SM galaxy. Vill bara säga att Galaxy är kul när man blir lite bättre och kommer lite längre. My horse and me ska ni bara köpa ifall ni har tålamod. Det är jättesvårt innan man lär sig. Personer med kort stubin rekommenderas inte för det då det är väldigt frustrernade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Vad är my horse and me, är det hästspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Vad är my horse and me, är det hästspel? håller med. Har aldrig hört talas om det. men vad gäller ämnet? onödig tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 26 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 (redigerat) My horse and me är ett hästspel ja. Tråden är till för att folk ska tänka över saken en andra gång om de tänker köpa. Edit av Red: Exakt. Ingen onödig tråd. Ville bara få det sagt. Redigerat 26 Januari 2008 av Red Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Min kusin fick det i julklapp, verkade s#it tråkigt. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Jag tycker inte om hästspel över huvudtaget,men min syrra gör det och hon säger att det är jätte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Orka hästspel....bara slöseri med tid och pengar <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 hade jag skaffat det spelet hade nog några av mina kompisar kallat mig bög eller nått <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Orka hästspel....bara slöseri med tid och pengar <_<Och det är det inte att spela på en låtsasgitarr? Inget emot guitar hero btw, det är grymt.OT: Har inte heller hört talas om detta spelet. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 verkar som att du är imot Guitar Hero eftersom du försvarar hästspelet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendo95 Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 palla den här tråden <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 31 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 palla den här tråden <_< Om du inte pallar den så skriv inte. Jag gjorde den inte för att 8 åringar skulle spamma i den. Ja, det var jag som anmälde ditt korkade inlägg, så Red du behöver inte varna mig för att jag skrev att hans inlägg bröt mot en regel då jag anmälde det också. Var bara tvungen att ge en förklaring till 8: åringen varför han kommer bli bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.