zazaza Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 kan det så skriv gjärna för jag vill veta det jag ska köpa det snart jag vet inte vilka pokemon jag ska ha och så vet jag inte hur man gjör på det kan ni säga jag vill jätte gjärn veta om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Ta pokemonen PIPLUP den e water och söt på level 100 wery powerfull! Du ska i tur och orning ta igenom gymmen P.S ungefär i mitten av spelet ska du fånga palkia/dialga i pearl/diamond Själv har jag diamond 23 pokemoner i level 100... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 (redigerat) Välj inte Piplup, ta typ eld-apan eller trä-sköldpaddan. Redigerat 31 Januari 2008 av Raffed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 1 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 tack för hjälpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 GOP P I L U P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Jag tog eldapan men pallade inte den så jag fångade en ny ( kommer inte ihåg vad den heter ) och lvlade den tillslut till lvl 100...och den hette typ Luxray när den var sista utvecklingen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 jag har alla start pokemonen :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rolin Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 ooooooooooooooch :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 jag har alla start pokemonen :lol:bryr mig inte, jag har piplup iaf-,- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 23 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 jag tog piplup Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Ta piplup den är jätte söt säger vi.Men den är bra utveckling Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 21 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 jag tycker den inte är söt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg