💬
Logga in
Fuska.se

Runescape Är Tråkit!

16 svar · startad

Hej..Jag har spelat runescape i typ 4 år..det suger..min gubbe e bara lvl 44..har inte spelat så ofta efter som det är tråkit.så jag undra om jag typ kunde spela med nån...typ att få pengar eller träna skill eller nått...så himla tråkit spel..heter hamhamham0 i spelet lol...kom på det för 4 år sen =p

Nivå 5 · Fuskare

Bli member så får du se att det blir roligare.

Nivå 1 · Novis

member eller ej det spelet suger spelade det får typ 6 år sedan suger förmodligen fortfarande :zzz:

↗ till inlägget

Hej..Jag har spelat runescape i typ 4 år..det suger..min gubbe e bara lvl 44..har inte spelat så ofta efter som det är tråkit.så jag undra om jag typ kunde spela med nån...typ att få pengar eller träna skill eller nått...så himla tråkit spel..heter hamhamham0 i spelet lol...kom på det för 4 år sen =p

haha 4 år och lvl 44? jag har spelat i 1½år och e i lvl 57 men men... alla e inte så bra, men det e roligare i högre level, typ 70-80 då kan man göra lite mer som att göra addy, hugga yew (tror jag det va) osv

↗ till inlägget

Det kanske inte är så men du verkar nästan klanka ner honom :o Han sa ju att han inte spelade ofta alls.

Aja, fixa nya vänner från olika länder? Du kanske lär dig lite nya ord på olika språk också? Annars så tycker jag att du kan testa andra MMORPG :)

/teZZirt

heh..men vilket??jag kan lika gjäran ge ut min gubbe..runescape suger ju =p

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

heh..men vilket??jag kan lika gjäran ge ut min gubbe..runescape suger ju =p

Wow guildwars är rätt så bra

4 Apr 2007
Nivå 2 · Novis

får att ha hållit på i 4 år och vara lvl 44 är det inte konstigt att det är tråkigt ^^' jag fick 90 på ett år.

6 Apr 2007
↗ till inlägget

får att ha hållit på i 4 år och vara lvl 44 är det inte konstigt att det är tråkigt ^^' jag fick 90 på ett år.

lol man kan få 90 combat på 1 månad om man har allt som man kommer behöva
7 Apr 2007
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Lol. har spelat 2 veckor lite drygt nu på en gubbe och är lvl 41

Nivå 5 · Fuskare

Det beror på hur man spelar hur snabbt man tränar gubben. Man kanske spelar lite då och då när man har tråkigt då går det inte så snabbt att träna.

8 Apr 2007
Nivå 3 · Lärling

du kan spela med mig username:manski10

jag är member du kan öva med mig

Nivå 2 · Novis

Skaffa en bra data (om du inte redan har en bra). Ladda ned Project Entropia. (det är gratis)

Skaffa en "gubbe/kärring" (:P).

Tjäna riktiga pengar. Köp nya spel. Tada! En evighets maskin.

9 Apr 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

och det skulle vara ett under om man kan få 90 combat, skaffa 155 questpoints, skaffa dragon gloves och få 12m total exp på en månad

Nivå 2 · Novis

HAHA, Runescape suger men jag spelade de innan. Ni alla lvlar sakta, man kan ta lvl 50 på ett par dagar... Själv är jag lvl 80 har runt 25 miljoner och har typ 100000 andra gubbar, PK gubbar o så... Nu har jag börjat spela WoW istället 10x roligare.

12 Apr 2007
Nivå 7 · Fuskare

Wow är ett nörd spel.

Nivå 2 · Novis

håller med, dom flesta som spelar Wow spelar 24/7

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in