💬
Logga in
Fuska.se

Belöning För Anmälningar!

54 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #41

Glömde att moderatorerna fick det lite jobbigare då :P.Men alltså det är ju lite onödigt att anmäla för ingenting.Jag ser en massa spam/regelbrytningsinlägg (lol) per dag men jag orkar inte anmäla dem då jag inte får någonting för det.

21 Mar 2008
Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
↗ till inlägget

Få belöning för att anmäla...Ni får ju det redan.

Varje gång ni anmäler en som bryter mot en regel, det leder ju till en varning i det fallet.

Då har nu ju fått en belöning på sätt å vis, för att han som blev varnad är ju ett steg närmre banning.

Precis så är det. Genom att anmäla så hjälper man till att göra forumet trivsammare för SIG SJÄLV och för andra. Risken med belöningar för anmälningar är ju att det skapas en jakt och att andra medlemmar känner sig jagade. Detta vill vi inte och det är inte heller tanken med anmälningssystemet och reglerna. Reglerna är inte till för att sätta dit folk utan för att se till att forumet är trivsamt och trevligt för alla dess besökare.
22 Mar 2008
Nivå 5 · Fuskare

Det är väl bra som det är?, att få betalning för att ha anmält någon är fel tycker jag, administartionen skulle få in 1000-tals anmälningar av såna i 10-12 års åldern. Men man kan ju iochförsig straffa någon för att ha anmält något som var helt regelrätt, men det känns också fel. :/

23 Mar 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

Exakt, "Anmäl"-knappen är för allas trevnad. Du gör sidan en god tjänst, man ska väl inte behöva få belöningar för allting?

Nivå 6 · Fuskare

om man kunde få en bekräftelse på att ens anmälning funkade så skulle jag vara nöjd ;)

24 Mar 2008
Nivå 5 · Fuskare

Låt det vara som det är, är det ingen som anmäler när en spammer kommer så tar Moderatorerna hand om det. :3

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

om man kunde få en bekräftelse på att ens anmälning funkade så skulle jag vara nöjd ;)

Om du vet att inlägget som skrevs bröt emot någon regel så kommer det ju självklart åtgärdas.
↗ till inlägget

Då vill jag ha en Ferarri varje gång jag accepterar/nekar ett fusk.

Jag vill Ha en volvo varje gångh Boffaroffe accepterar/nekar ett fusk. :(
28 Mar 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jo, håller med. För det är så besvärligt att söka reda på trådarna man anmält för att se om dom blev låste o.s.v.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jo, håller med. För det är så besvärligt att söka reda på trådarna man anmält för att se om dom blev låste o.s.v.

aa jag med!

29 Mar 2008
Nivå 6 · Fuskare

Varför ska man få bekräftelse om sin anmälning funkade eller inte?

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #52
↗ till inlägget

För man vill väl se om den blev låst osv.Dock kan det bli lite jobbigt för modsen om inte FuskaBot tar hand om det.

Nivå 1 · Novis

B) låter bra

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

För man vill väl se om den blev låst osv.Dock kan det bli lite jobbigt för modsen om inte FuskaBot tar hand om det.

Är det intressant oh se om en tråd blev låst?, då är man lättflirtad...

30 Mar 2008
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #55
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Är det intressant oh se om en tråd blev låst?, då är man lättflirtad...

Det var inte mitt förslag.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in