Har du blivit lurad idag något?
Inte jag ännu iaf (XD) men vid slutet av dagen kanske.
Har du blivit lurad idag något?
Inte jag ännu iaf (XD) men vid slutet av dagen kanske.
Nej, för jag har nyss ätit frukost XD
inte precis...bara nåt sånt litet typ kolla bussen kommer(det gjorde den inte) :P
Det har inte hänt något änså länge. :(
Nä men jag har lurat ;D
Inte än...
Pappa lurade mig att jag hade hål i byxorna precis när jag hade gått upp. Det blev lite fail eftersom jag va för trött för att fatta x)
gah, när klockan va 6:38 kom morsan in te mej och sa att de var ägg i trädgården(ja årkade inte tänka, ja hade ju väckts av henne precis då :P ), precis när jag kom ut ur mitt rum sa morsan april, april(dåli start på morron x()
Jag blev Lurad som f*n :lol: P.S jag e lätt lurad xD :P D.S
↗ till inläggetå hur blev du lurad? :)Jag blev Lurad som f*n :lol: P.S jag e lätt lurad xD :P D.S
blev inte lurad, lurade några andra istället.
Har inte blivit lurad än.
Ja, jag blev lurad idag i skolan av min lärare när hon sa att en flygplan ska fotografera oss :cry:
↗ till inläggetDet skulle inte jag gå på.Ja, jag blev lurad idag i skolan av min lärare när hon sa att en flygplan ska fotografera oss :cry:
mm min pappa lurade mig imorse
↗ till inläggetHur då, då?mm min pappa lurade mig imorse
min vän sa att jag hade en sockermunk i röven men det luringen gick jag inte på :] annars nej
Nej, försökte ta reda på folk som blivit lurade, kolla igenom olika hemsidor osv.
Blev lurad av min mamma som väckte mig och sa att klockan var halv nio (då jag börjar skolan) och att jag var försenad, så jag vart alldeles rädd och hoppade ur sängen :P
Jag blev inte lurad, och ingen kan :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in