💬
Logga in
Fuska.se

Ska Jag Börja Wow Eller Fortsätta Lira Rs? =/

49 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

Wow såklart :)

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Runescape för att det är billigare. Och så har de ju bättre grafik än wow tycker jag :P

Var fick din ögonläkare utbildningen?

Men seriöst, köp ett nytt account, jag känner cirka 5 pers som har köpt level 70's.

De blir lessa på spelet då, och jag måste besvara dem minst 9 gånger per dag om hur dem gör en simpelgrej man lär sig

på level 10. Men alla de köpte ett nytt account istället och levlade en egen 70, dem tycker det är värt det.

Och tro mig, det är roligare och spela på en gubbe man kan va glad över att man tog den från lv1 med ett simpelt startsvärd eller något till full epic ;)

Kör på WoW, inget fjantigt Age Of Conan eller Guild Wars bara.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #23
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Runescape för att det är billigare. Och så har de ju bättre grafik än wow tycker jag :P

Men seriöst, köp ett nytt account, jag känner cirka 5 pers som har köpt level 70's.

De blir lessa på spelet då, och jag måste besvara dem minst 9 gånger per dag om hur dem gör en simpelgrej man lär sig

på level 10. Men alla de köpte ett nytt account istället och levlade en egen 70, dem tycker det är värt det.

Och tro mig, det är roligare och spela på en gubbe man kan va glad över att man tog den från lv1 med ett simpelt startsvärd eller något till full epic ;)

Jag vet jag ångra mig han ska inte köpa lvl.70 åt mig jag lvlar en själv bara.. Vore nog lite lättare att förstå alla spells och det då som Mage..

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

*SUCK* Alla wowspelare som är rädda för förändringar...

Age of Conan är fjantigare än WoW ??

Ehhmmm, nae, AoC har en mycket mer realistisk värld och komplicerat combat system, wow är för 10 åringar..

Testa AoC, definitivt bättre än WoW, och förresten så tror inte jag att Hummerpojken har spelat varken AoC eler Guild wars..

Nivå 6 · Fuskare

Och jag tror inte att du har nån erfarenhet av end game i WoW vilket sopar banan ur andra spel.

20 Sep 2008
Nivå 2 · Novis

Som crossfall sa: "Kör det som du tycker är roligast". Men jag föredrar Runescape nu när dom updaterat grafiken. Runescape har en viss känsla som World of warcraft saknar totalt .

Nivå 6 · Fuskare

"Hej jag är 18 år och spelar runescape känslan menar du?" WoW inte ha nån känsla? måste vara du som inte har nån, Jag håller med runescape har känsla men WoW har f*n så mycket mer känsla..

21 Sep 2008
↗ till inlägget

*EHRM*

Kör wow mycket bättre än rs men lvla själv upp en char.

Nivå 0 · Nykomling

Runescape äger!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW SUGER FETT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KÖR RUNESCAPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ja, kör runescape så får du träffa snälla kompisar såsom tehnoobshadow

Nivå 11 · Veteranfuskare

Orsaken till att jag har tröttnat enormt på RS ( körde det riktigt ofta innan WoW släpptes ) är att det är väldigt hardcore. För att levla är den enda lösningen att grinda samma mobs i flera timmar och när 'loot' droppas så behöver oftast alla den eftersom det inte finns några klasser och det slutar med att den som hoppar på den snabbast får den. Om man vill köpa gear i RS så får man grinda pengar i åratal. ( Woodcutting, anyone? ) Och om man vill försöka farma det så får man räkna med att stå där i en månad utan framgång eftersom gearet oftast har runt 0.01% droprate. Dessutom finns det inget end-game, utan istället är level cappen extremt hög. I WoW så krävs det att man har gear när man börjar raida men i Runescape så verkar gearet bara vara för status och visa hur mycket pengar man har grindat.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Runescape äger!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW SUGER FETT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KÖR RUNESCAPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D

100% abuse of utropstecken.

För att vara ärlig så är WoW värt pengarna och .. spelandet..

Runescape är ju gratis och kan uppgraderas till Membership.

Men WoW kostar per månad men har ju nog den skönaste känsla och grafik.

Jag spelade runescape för typ 2 år sen och tycker verkligen att det var hur tråkigt som hälst.

Wow > runescape vilken sida som helst.

Nivå 6 · Fuskare

Sen är RS typ, har du inte membership så kan du inte göra nått, tyvärr...

samma med Tibia, har du inte premium account så kan du inte göra nått, hejs..

Nivå 8 · Veteranfuskare

Köp wow som dom flästa har sakt.

Gör en ally på alakir, jag kör där xD

Lvla upp dig till ca lvl 10 sa kanske jag boostar dig.

Nivå 4 · Lärling
Look and Learn

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Look and Learn

Tycker inte den där filmen gjorde RS riktigt rättvis, imo. Skaparen av filmen var en omogen WoW-fanboy.

Nivå 16 · Legendfuskare

spräng runescape och köp battle chest, köp inte en 70

22 Sep 2008
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

"Hej jag är 18 år och spelar runescape känslan menar du?" WoW inte ha nån känsla? måste vara du som inte har nån, Jag håller med runescape har känsla men WoW har f*n så mycket mer känsla..

Alla har sin egen smak. Vem bryr sig om jag är 18 och spelar RS jag bryr mig inte ett skit. Varför måste alla bry sej om vad man spelar.

23 Sep 2008
Nivå 5 · Fuskare

Jag måste inleda mitt svar med en sak: Runescape suger! Det var bara mitt svar. Men det DU tycker är roligast ska du köra. Själv tycker jag att WoW är mycket bättre än RS, men det är fortfarande DU som väljer.

Nivå 2 · Novis

WoW.

Men snälla du, varför köpa en char , man lvlar ju snabbt :/

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in