tja, har märkt att jag pissar mer än vanligt ( asså fler gånger per dag) förr gjorde jag det typ 2 gånger om dagen men nu e jag typ pisse nödigt as ofta och gör det typ 6-8 gånger om dagen, nån som vet vad det kan bero på??
Vrf Pissar Jag Så Mkt?
Du dricker kanske mer än vanligt?
För mycket coca-cola?
Diabetes?
Kanske lanar mycket och då dricker du mycket Coca-Cola och Red Bull kanske är därför.
min kusin pissade 24/7 när hon fick diabetes så det kan vara det kanske?
Om man får typ 2-diabetes är det vanligt att man
är trött både fysiskt och psykiskt
blir mer törstig
kissar oftare.
Du kanske kollar på för många skräckfilmer. ^_^
Sen så dricker du väl vatten mer än vanligtvis.
Diabetes
Ibland pissar jag mer och ibland inte. det är nog inget fel på dig, jag har inte diabetes heller. För om det var så, så skulle jag vara rätt död utan insulinsprutor så det är nog ingen fara.
Det är pga vatten, diabetes kan det såklart också vara. Men det låter mer logiskt att det är pga vattnet att man släpper ut urinet mer.
↗ till inläggetwat?Det är pga vatten, diabetes kan det såklart också vara. Men det låter mer logiskt att det är pga vattnet att man släpper ut urinet mer.
OnT: Kan vara diabetes, vänta och se en vecka typ.
↗ till inläggetOst? Var det inte skräckfilmer nyss?Det är pga vatten, diabetes kan det såklart också vara. Men det låter mer logiskt att det är pga vattnet att man släpper ut urinet mer.
Skulle säga samma sak som Amo sa, eller så är det helt enkelt att du dricker väldigt mycket.
↗ till inläggetHar dock inte hört av folk som speciellt dricker mer på vintern, skulle vara en sak om det var på sommaren↗ till inläggetOst? Var det inte skräckfilmer nyss?Det är pga vatten, diabetes kan det såklart också vara. Men det låter mer logiskt att det är pga vattnet att man släpper ut urinet mer.
Skulle säga samma sak som Amo sa, eller så är det helt enkelt att du dricker väldigt mycket.
Prostatacancer?
idag har jag bara pissat 1 gång så det kanske bara var nåt tillfälligt.
Drack lika mycket då då? Som innan.
På vintern så svettas du inte lika mycket som på sommaren t.ex och därför kissar man mer på vintern. Om du är orolig kan du ju gå till vårdcentralen eller skolsköterskan för att veta exakt vad det är, alltså om det händer igen.
Eller om man har suttit på något kallt, då kunde man bli typ ''förlkyld'' på det stället, så då kissar man skit mycket..
Jag har haft det, skit jobbigt ;p
Man pissar extra mycket av Coca-Cola, te och kaffe