Tror Microsoft eller Nintendo kommer göra först, Sony försenar så mycket. Men jag kommer iaf köpa från Nintendo för jag tycker personligen att Nintendo har gjort bäst spel av alla och att dom troligen kommer försöka göra ännu bättre nu. Så...Nintendo ftw :)
Vilken Kommer Vara Först Med En Ny Konsoll?
↗ till inläggettror de ny generations konsollerna kommer ganka jämt, tippar på 2012/2013
WAT?
Tror vi kan vänta oss nästa spelkonsoll mot hösten ;-p
↗ till inläggetxbox 720? Wii Hd?? PS4???↗ till inläggettror de ny generations konsollerna kommer ganka jämt, tippar på 2012/2013
WAT?
Nintendo tror jag
↗ till inläggetxbox 720? Wii Hd?? PS4???↗ till inläggettror de ny generations konsollerna kommer ganka jämt, tippar på 2012/2013
WAT?
Det är det jag inte vet, men har en liten känsla inom mig att Sony kommer dra igång en kampanj nu här ganska snabbt ;-p
Alla som säger Nintendo DSi så har det släppts redan!!!
Nej, den har inte släppts, inte i Sverige/Europa i alla fall.
Dessutom tror jag tråden menar stationära konsoller, inte bärbara?
Tror microsoft men kommer köpa av nintendo.
↗ till inläggetNej, men i JapanNej, den har inte släppts, inte i Sverige/Europa i alla fall.
Dessutom tror jag tråden menar stationära konsoller, inte bärbara?
Tror Nintendo kommer vara först.
Och jag kommer köpa Av Nintendo eftersom jag gillar Mario mer än halo.
nintendo dsi
tror sony kommer skynda på rätt mycket iochmed ps3ans relativt sena ankomst. släpper microsoft ngt nytt tror jag mest det är en lite uppdaterad version av 360.
förövrigt har jag inte köpt en konsoll sen ps2an, skulle det bli en ny hade det förmodligen avrit från sony, möjligtvis nintendo. microsoft gillar jag inte =(
Nästa konsoll blir Nintendo helt klart. Ska bli roligt och höra vad den Nintendon kommer heta ^_^
Nintendo Tror Jag! Och Jag Köper Isåfall Nintendo!