💬
Logga in
Fuska.se

Tv

21 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Har ni någon varit med på TV och i så fall vilket program var ni med på och varför?

Själv var man huvudpersonen i ett nyhetsraportage på dagis. B)

Nivå 16 · Legendfuskare

5 år sen kanske det var, jag var i bakgrunden under en intervju med någon och kollade in i kameran några sekunder :)

Nivå 7 · Fuskare

Var med på Regionala någon gång för länge sedan, om jag inte kommer ihåg fel.

Nivå 7 · Fuskare

Var med i finalen i "Vi i Femman" för ett antal år sen :D (Publiken/Klassen)

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Samma som trådskaparen, vi har ett band på det hemma från SVT :-p

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag har varit med! Fast det är en hemlighet om vad, när och hur. :ph34r:

Nivå 10 · Veteranfuskare

När det var nån pajjas i Umeå så visade jag och mina polare röven i bakgrunden som gick ut på tv, vet inte varför :P

Sen åkte vi med på nyheterna när vi lade ut ett youtube klipp när vi tolkade bakom bussar på vintern ;)

20 Apr 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare

Räknas filmer också?

I så fall har jag varit statist i "Du levande". Spelar en liten skolelev som undrar varför vår fröken är ledsen.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Var med igår :P Bollkalle bakom mål när anders svensson avvgjorde för elfsborg igår mot Gefle If.

21 Apr 2009

Tror icke jag varit med, bara i tidningen :'D

Nivå 4 · Lärling

Alltså inte intervjuad men, jag råka gå förbi en kamera sedan var jag på TV4-Nyheterna...

1 May 2009

Jag har vart med på nyheterna, för att jag åkt ett tåg:D

Nivå 8 · Veteranfuskare

japp, dock har jag inte sagt något. De var på min skola och intervjuade några andra byggelever om arbetsmarknaden i byggbranchen, så filmade de mig och några polare när vi stog och pratade. Sen så har man väl gått förbi kameran när de har filmat några gånger, men inte mer.

2 May 2009
Nivå 5 · Fuskare

Ja, när det var skol demonstration här i malmö/arlöv :P

3 May 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare

Japp, Tv4 Direktnyheterna för att migrationsverket utvisade min skolas vaktmästares pappa som var 85 år gammal och väldigt sjuk. Till dåliga anledningar, läkarna sa att han inte kunde flyga för att han kanske skulle insjukna direkt, för han tål inte höjder, men dem lyssnade inte.

Så Tv4 fick reda på det och åkte till min skola, kom på 1 intervjuv.

Sen har jag vart statist i filmen Ett Öga Rött som gick på bio då några scener spelades i min skola.

Har även vart statist för filmen Förortsungar som spelas i orten jag bor i, den gick på bio den med.

Sen har jag vart på provfilmning hos SONET/SAPERI film för filmatisering av ungdomsromanen Tusen Gånger Starkare.

Det är en chans till 75% att jag hamnar som huvudroll eller bi-roll enligt rollsättarn.

Nivå 4 · Lärling

SVT gjorde ett reportage i ett köpcentrum där jag råkade vara förut, dom fick göra om "tagningen" på grund av mig, jag stog bakom reportern och ropa "HEJ MAMMA!" (och vinkade) sen stog jag bara där och STIRADE rätt in i kameran, jag tror dom tog den tagningen ;)

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Jag var med på TV när HV71 hade vunnit sitt andra SM-Guld X'D

5 May 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare

För några veckor sedan spelade jag in Julkalendern! Jag var en stökig unge på ett korthusmuseum.

Titta på Julkalendern om ni vill den 14 december för då är jag med!

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

För några veckor sedan spelade jag in Julkalendern! Jag var en stökig unge på ett korthusmuseum.

Titta på Julkalendern om ni vill den 14 december för då är jag med!

Fränt!

Jag var med i bakgrunden nån gång när vi hade cirkus på våran skola.

9 May 2009
Nivå 2 · Novis

Kanske var jag med på tv för någon dag sen. Dem firade EU Dagen på Rajalla på Gränsen, det är ett köpcentrum på gränsen till Finland. jag förbi typ 4 st som filmade med mina 2 st polare.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in