↗ till inläggetva f*n tror du själv?Vad är :huh: tafsa :huh: ?
Tafsa
↗ till inlägget↗ till inläggetKänsla, din kusin. Uuh, creepy."taffsade" på min kusin en gång,
hon höll på att trilla ifrån en backe,vi lekte med våran farmor's rullator XD så hon stog i rullatorn och skulle åka ner för backen(ack vi var inte smarta) så då lutade rullatorn över,så klart,och jag stog framför.(hon är 17,jag var 12då)
så stog jag nedan för,
så jag tog imot henne,dock på fel sätt,så jag satte båda händerna rakt på brösten.
lika kvikt så drog jag bort dom igen :P
fast man kommer ihåg känslan
Hände liknande med mig. Jag var med en kompis där jag brukar bada och då kom 2 tjejkompisar och vi började med att putta i dom från bryggan och blaha. Men iaf så skulle jag putta i en av dom så åkade jag putta henne mitt på brösten. j*vlar vad pinsamt det var. :rolleyes:
För vi alla vet ju att tolvåringar har kännbara bröst.
↗ till inläggetSignedFör vi alla vet ju att tolvåringar har kännbara bröst.
öhh... ? det här var speciellt äckliga saker som vissa sa men jag gör inte det och det är föbjudet i reglerna också
Nej jag har inte taffsat ;) Men det verkar som dom flesta som gör det gillar det :D
Gills det typ på "skoj"?
Eller menar du 4 real?
↗ till inläggetMan rör någon på ett obehagligt eller sexuellt sätt.Vad är :huh: tafsa :huh: ?
Till exempel, klämma på en tjejs bröst.
↗ till inlägget↗ till inläggetMan rör någon på ett obehagligt eller sexuellt sätt.Vad är :huh: tafsa :huh: ?
Till exempel, klämma på en tjejs bröst.
Eller smäcka till en tjejs sjärt ;)
Jag har inte vart innanför tröjan men utanpå har jag fått ta, tjejen i fråga bad mig faktiskt att göra det :P Sen har man la tafsat på brudars rövar bara på skoj också och ibland snärta till.
Man kan väl passa på lite när de är drunken, haha. Bara man inte gör det innan de fått i sig tillräckligt, då blir det pinsammare om det finns andra runt.
gaha
Konstig fråga, haha. Så annorlunda jag går ahead och svarar bara för de.
Men ja om du menar tafsa som: smeka brösten, pulla ehm "fit**n", spanka ass. Ive done it all my friend :)
PS: vet inte riktigt vad tafsa innebär för den som frågar, men båda är med på det såklart, ha respekt for the woman :)
↗ till inläggetlawl, tafsa = när den ena inte är med på det, när du gör det som en överraskning..Konstig fråga, haha. Så annorlunda jag går ahead och svarar bara för de.
Men ja om du menar tafsa som: smeka brösten, pulla ehm "fit**n", spanka ass. Ive done it all my friend :)
PS: vet inte riktigt vad tafsa innebär för den som frågar, men båda är med på det såklart, ha respekt for the woman :)
Har väl hänt ett par gånger :)
En gång när en tjej ramlade och jag skulle ta emot henne, då åkte handen rakt innan för hons tröja :P
↗ till inläggetnjaa varje gång första gången på allt har de vari överraskning för brudarna. Så lixom nånting haha !↗ till inläggetlawl, tafsa = när den ena inte är med på det, när du gör det som en överraskning..Konstig fråga, haha. Så annorlunda jag går ahead och svarar bara för de.
Ja, men bara på skoj ^^
Har råkat på en 15 åring :unsure: Skämdes för det var inte med flit!
Har ej tafsat^^