💬
Logga in
Fuska.se

Tafsa

127 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Vad är :huh: tafsa :huh: ?

va f*n tror du själv?
6 Sep 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

"taffsade" på min kusin en gång,

hon höll på att trilla ifrån en backe,vi lekte med våran farmor's rullator XD så hon stog i rullatorn och skulle åka ner för backen(ack vi var inte smarta) så då lutade rullatorn över,så klart,och jag stog framför.(hon är 17,jag var 12då)

så stog jag nedan för,

så jag tog imot henne,dock på fel sätt,så jag satte båda händerna rakt på brösten.

lika kvikt så drog jag bort dom igen :P

fast man kommer ihåg känslan

Känsla, din kusin. Uuh, creepy.

Hände liknande med mig. Jag var med en kompis där jag brukar bada och då kom 2 tjejkompisar och vi började med att putta i dom från bryggan och blaha. Men iaf så skulle jag putta i en av dom så åkade jag putta henne mitt på brösten. j*vlar vad pinsamt det var. :rolleyes:

Nivå 4 · Lärling

För vi alla vet ju att tolvåringar har kännbara bröst.

7 Sep 2008
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

För vi alla vet ju att tolvåringar har kännbara bröst.

Signed
9 Sep 2008
Nivå 5 · Fuskare

öhh... ? det här var speciellt äckliga saker som vissa sa men jag gör inte det och det är föbjudet i reglerna också

23 May 2009
Nivå 6 · Fuskare

Nej jag har inte taffsat ;) Men det verkar som dom flesta som gör det gillar det :D

25 May 2009
Nivå 7 · Fuskare

Gills det typ på "skoj"?

Eller menar du 4 real?

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

Man rör någon på ett obehagligt eller sexuellt sätt.

Till exempel, klämma på en tjejs bröst.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Man rör någon på ett obehagligt eller sexuellt sätt.

Till exempel, klämma på en tjejs bröst.

Eller smäcka till en tjejs sjärt ;)

Nivå 2 · Novis

Jag har inte vart innanför tröjan men utanpå har jag fått ta, tjejen i fråga bad mig faktiskt att göra det :P Sen har man la tafsat på brudars rövar bara på skoj också och ibland snärta till.

11 Jun 2009
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

EDIT. Har ni tagit på någons speciella delar?

Japps, fast hon blev sur :/

12 Jun 2009
Nivå 16 · Legendfuskare

Man kan väl passa på lite när de är drunken, haha. Bara man inte gör det innan de fått i sig tillräckligt, då blir det pinsammare om det finns andra runt.

18 Jun 2009
Nivå 2 · Novis

gaha

23 Jun 2009
Nivå 5 · Fuskare

Konstig fråga, haha. Så annorlunda jag går ahead och svarar bara för de.

Men ja om du menar tafsa som: smeka brösten, pulla ehm "fit**n", spanka ass. Ive done it all my friend :)

PS: vet inte riktigt vad tafsa innebär för den som frågar, men båda är med på det såklart, ha respekt for the woman :)

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Men ja om du menar tafsa som: smeka brösten, pulla ehm "fit**n", spanka ass. Ive done it all my friend :)

PS: vet inte riktigt vad tafsa innebär för den som frågar, men båda är med på det såklart, ha respekt for the woman :)

lawl, tafsa = när den ena inte är med på det, när du gör det som en överraskning..
25 Jun 2009
Nivå 5 · Fuskare

Har väl hänt ett par gånger :)

En gång när en tjej ramlade och jag skulle ta emot henne, då åkte handen rakt innan för hons tröja :P

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

lawl, tafsa = när den ena inte är med på det, när du gör det som en överraskning..

njaa varje gång första gången på allt har de vari överraskning för brudarna. Så lixom nånting haha !
Nivå 6 · Fuskare

Ja, men bara på skoj ^^

5 Jul 2009

Har råkat på en 15 åring :unsure: Skämdes för det var inte med flit!

Har ej tafsat^^

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.