Då börjar det bli dax för uppdateringar under sommaren. Några superstora förändringar är inte att vänta men ni har ni några förslag så ta gärna upp de i den här tråden så kanske de kommer med i sommarens uppdateringar.
Uppdateringar Under Sommaren (juni/juli)
Åldersgräns.
Att man kan ha åäö samt mellanrum i sina namn.
Ja, de där skinsen har man ju gått å drömt om ett tag nu...
Trött på Frosty Fuska™ :(
Ta bort censuren
Byta namn när man vill.
Skrota FM.
In med +rep, eller alternativt "smiley-belöningar" (Användare som läser posten får klicka på olika smileys som representerar om posten varit informations-rik, rolig, dålig o.s.v.)
Se facepunchstudios.
jag tycker man ska vara unik.
Sen så tycker jag att man bör ändra om fuskamynten..
Tips på spel - 10
Omdöme - 20
Fusk - 20
Nytt inlägg - 1
Ny tråd - 5
Alltså det belönas mer att skicka in på fuskarkivet än att göra nya inlägg och liknande.
FM för ämnen borde sänkas drastiskt.
↗ till inläggetIn med +rep, eller alternativt "smiley-belöningar" (Användare som läser posten får klicka på olika smileys som representerar om posten varit informations-rik, rolig, dålig o.s.v.)
Se facepunchstudios.
För en gångs skull håller jag med dig, REP systemet är något jag förespråkat länge och anser också att det bör tas i bruk.
Detta skulle minska spam då man måste skriva bra och utförliga inlägg istället för att få rank för vad som helst.
↗ till inläggetHåller med! Kapitalet skapar förtryck, orättvisa och spam!Skrota FM.
sen så skulle det kunna utnjyttas då detta forum är ett forum med låg medelålder.
Man +ar på de personer man gillar, inte på hur bra inlägget är.
↗ till inläggetJa! Det skulle vara skit bra! Men dom har ju uppdaterat facepunchstudios så man bara kan göra :) och :(In med +rep, eller alternativt "smiley-belöningar" (Användare som läser posten får klicka på olika smileys som representerar om posten varit informations-rik, rolig, dålig o.s.v.)
Se facepunchstudios.
-Ta bort censur
-Åldersgräns
-Ta bort fuskamynt men INTE fuskarank
↗ till inläggetÅldersgräns skulle lösa detta. Annars kan man ju sätta åldersgräns i seriösare forum och inte ha en åldersgräns i forum med låg medelålder såsom Pokemon-forumet.sen så skulle det kunna utnjyttas då detta forum är ett forum med låg medelålder.
↗ till inläggetÅldersgräns.
Nej!
Ingen åldersgräns, detta är Sveriges bästa forum och jag tycker att alla borde få chansen att uppleva Fuska.se! Snälla admin lyssna inte på dem!
↗ till inläggetDu kommer att förstå hur jobbigt det är att plågas av alla spamungar när du blir äldre.Nej!
Ingen åldersgräns, detta är Sveriges bästa forum och jag tycker att alla borde få chansen att uppleva Fuska.se! Snälla admin lyssna inte på dem!
↗ till inlägget↗ till inläggetDu kommer att förstå hur jobbigt det är att plågas av alla spamungar när du blir äldre.Nej!
Sorry mannen. Jag är väl ingen spamunge? Inte Skillcollect heller ellerhur?
Om det blir åldersgräns är det väl bara att ljuga om åldern?
Är jag en spamunge?