Hoppa till innehåll

Uppdateringar Under Sommaren (juni/juli)


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 209
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

In med +rep, eller alternativt "smiley-belöningar" (Användare som läser posten får klicka på olika smileys som representerar om posten varit informations-rik, rolig, dålig o.s.v.)

 

Se facepunchstudios.

Ja! Det skulle vara skit bra! Men dom har ju uppdaterat facepunchstudios så man bara kan göra :) och :(

 

-Ta bort censur

-Åldersgräns

-Ta bort fuskamynt men INTE fuskarank

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

sen så skulle det kunna utnjyttas då detta forum är ett forum med låg medelålder.

Åldersgräns skulle lösa detta. Annars kan man ju sätta åldersgräns i seriösare forum och inte ha en åldersgräns i forum med låg medelålder såsom Pokemon-forumet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kontroll

Åldersgräns.

Nej!

 

Ingen åldersgräns, detta är Sveriges bästa forum och jag tycker att alla borde få chansen att uppleva Fuska.se! Snälla admin lyssna inte på dem!

Redigerat av Kontroll
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Nej!

 

Ingen åldersgräns, detta är Sveriges bästa forum och jag tycker att alla borde få chansen att uppleva Fuska.se! Snälla admin lyssna inte på dem!

Du kommer att förstå hur jobbigt det är att plågas av alla spamungar när du blir äldre.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kontroll

Nej!

 

Ingen åldersgräns, detta är Sveriges bästa forum och jag tycker att alla borde få chansen att uppleva Fuska.se! Snälla admin lyssna inte på dem!

Du kommer att förstå hur jobbigt det är att plågas av alla spamungar när du blir äldre.

 

Sorry mannen. Jag är väl ingen spamunge? Inte Skillcollect heller ellerhur?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...