↗ till inlägget
Okej nästa kille som tycker att jag är dum i huvudet kommer nu. (...)
↗ till inlägget
Haha asså jag fattar inte vad ni nerd-ragear om?
Jag skrev min åsikt, jag själv tyckte att det var ett slöseri med tid att änga sig så mycket åt skolarbetet och mindre åt livet.
Thats it!
Jag har aldrig gjort några påhopp och sagt att folk är nördiga för det dom gör, det är ju deras eget val men jag får väl ha en åsikt om det dom gör?
Så sluta trycka ner mig för att ni inte klarar av att någon har en annan åsikt än er själva. Punkt slut!
Den kommentaren är ett exempel på vad som gör att man får intrycket att det är du som klankar ner på oss. som Mezox sa, det är ett DISKUSSIONS forum, dvs att man ska diskutera, om du inte kan ta emot argument så vet jag inte riktigt vad jag ska säga.
Dezen du är på fel ställe, tyvär, gtfo.
Nerd rage är ett jävligt vanligt ord och det även som bög har tappat sin mening.
Förut stod bög för homosexualitet, men eftersom det används så mycket så är det mer av ett ord man säger när man är sur, samma med nerd rage, så det har INGET med ordet "nerd". Är det klart?
Och detta är inte alls ett diskussions forum? Eller? Visst får man diskutera här men detta ligger i Skola forumet inte i debatt forumet? :o rätta mig om jag har fel?
Raderna i fetstil får en: "I lol'd" kommentar. Det är snarare du som är på fel ställe, tyvärr, gtfo. Ett forum diskuterar man på, annars finns det ingen mening med att ha det. Givande tråd om alla skriver ja eller nej? Det är meningen att man ska föra ett samtal, att diskutera och debattera är inte samma sak. Så om du inte är här för att diskutera, hejdå.
Också kommer vi till nerd-rage delen. Om jag hade skrivit cirka 20 inlägg om hur dumt jag tycker det är att vara homosexuell och någon svarar mig, använder jag då ordet bög så är det jävligt tydligt vad jag menar med det.
T.ex
Jag: Tycker att homosexuella är dumma i huvudet
Någon: Varför det, de är vanliga människor precis som vi
Jag: Är du någon sorts bög älskare?
Tydligt exempel på att ordet bög också är kränkande i rätt sammanhang. Så du kanske bör tänka över vad du skriver om du inte tål att någon säger emot dig.
Och att säga att du tycker vi är dumma i huvudet bara för att vi inte håller med dig är ju verkligen rätt sätt att få oss att sluta med vår "nerd-rage". Jag tycker inte du är dum i huvudet för att du skriver dina åsikter, men att du försöker börja med personliga påhopp börjar få mig att fundera på om du inte är det ändå.