💬
Logga in
Fuska.se

Dagshändelser I Wow.

1 524 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Gjort dailies, körde OS10 med 1 drake uppe. (guildrun)

Sen fick jag puggat naxx25 (hela), fick 5 items till min retridin. (yay! :D) dessutom achievement, så nu blir det lättare att komma in i en naxx25 grupp.

Köpte även ring för 25 valor emblems, fick wrists tidigare idag från HoS hc.

Sammanlagt idag har jag fått runt 300 ach points. =D

armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...trom&n=Xewt

Nivå 0 · Nykomling

Juste jag boosta min kompis i RFC 5 gånger

1. hans item droppa och jag ninja den och disenchantar.

2. hans item droppa och jag var masterlooter och jag det till en annan i gruppen som inte behövde det.

3. free for all är på och jag tar snabbt itemet innan honom och disenchantar det.

4. han är masterlooter och itemet droppar inte

5. group loot är på och jag needar men han vann rollen :( alla är glada förutom jag :P

Han lämnade gruppen mellan 4-5 så group loot gick på^^

Bubblade så bossen dödade honom och ställde mig sedan i lavan och ressa honom så han dog när han acceptera ressen^^

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

2. hans item droppa och jag var masterlooter och jag det till en annan i gruppen som inte behövde det.

3. free for all är på och jag tar snabbt itemet innan honom och disenchantar det.

5. group loot är på och jag needar men han vann rollen :( alla är glada förutom jag :P

Bubblade så bossen dödade honom och ställde mig sedan i lavan och ressa honom så han dog när han acceptera ressen^^

Du låter väldigt schysst :P Dig vill man spela med ofta. :o

Dingade dudun till 67 och 80% done. Sova. :zzz:

Nivå 0 · Nykomling

Igår (idag, inatt whatever) har jag gjort mycket som fan. :P

För det första så har jag levlat cooking från typ 200 till 420 (går inte mer nu, måste ha cooking awards sakerna för att köpa fler recipies).

Gjort typ 30 quests i dragonblight för jag hade inget o göra xD

Tagit min fishing up 20 levels.. går rätt segt nu på 330~

Varit 2.5 timmar i Skettis o farmat rep! är 14000/21000, så snart har jag rays som mount :P + lootade 3 random world epics där, (70 epics ofc).

Nivå 0 · Nykomling

Fått 1337/1337 i health xDpost-87633-1248506900_thumb.jpg

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du låter väldigt schysst :P Dig vill man spela med ofta. :o

Han fick ju sitt item :P
26 Jul 2009
Nivå 0 · Nykomling

Dingade min rogue på Outland till 10, Fixade Well Read achievement (inte Archivement..) på pallyn

Nivå 0 · Nykomling

Skapade en priest och skickade över Tattered Dreadmist Mantle från min paladin. Sen dingade jag priesten till 8 bara lite slarvigt på en timme eller så :)

Nivå 0 · Nykomling

Sålde [Autographed Picture of Foror & Tigule] för 15g på AH :) Sen vågar folk anklaga mig för att scamma folk för att jag sa "Autographed Picture of Foror & Tigule in AH! ( [To The Looter Go The Spoils] EASY ACP )". Fast jag förklarade att jag aldrig sagt att man får achievement för att köpa den eller att ACP måste betyda Achievement Points. Vattentät plan asså! :lol:

Nivå 0 · Nykomling

Idag :

Blev boostad i Scarlet Monastery Library 1x + Cathedral 2x.

Dingade 40 + 41 + 42, fick Achievementen [Level 40].

Inget annat särskilt har hänt.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Gjorde dailies på palan, dingade min Horde till 14

28 Jul 2009
Nivå 0 · Nykomling

Lvla 50 och kört några instancer.

29 Jul 2009
Nivå 0 · Nykomling

*notera att detta hände igår natt*

vi fortsatte på vår naxx 25 guildraid från i torsdags å skulle göra construct, men nu fick vi me en andra shadow priest för första gången å vi provade insructor, vi vann på första försöket å han dog för första gången för guilden på naxx 25 någonsin! =D efter att vi hade klarat military quarter stack vi te patch, första försöket, mot mitten dog n tank å vi br honom, 5 pers dog, i slutet när han hade 400k kvar dog en tank, sen en till, sen tredje med, vi nuka honom så snabbt vi kunde, 100k kvar, 9 pers levde, 50k, 5 kvar, 10k 2 kvar, 3k bara druid healern kvar, precis innan patch når henne: "What happened to-- patch?" vi skrek som in i helvete hela raiden på teamspeak =D hail Embrial på alonsus!!^^

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

vi fortsatte på vår naxx 25 guildraid från i torsdags å skulle göra construct, men nu fick vi me en andra shadow priest för första gången å vi provade insructor, vi vann på första försöket å han dog för första gången för guilden på naxx 25 någonsin! =D efter att vi hade klarat military quarter stack vi te patch, första försöket, mot mitten dog n tank å vi br honom, 5 pers dog, i slutet när han hade 400k kvar dog en tank, sen en till, sen tredje med, vi nuka honom så snabbt vi kunde, 100k kvar, 9 pers levde, 50k, 5 kvar, 10k 2 kvar, 3k bara druid healern kvar, precis innan patch når henne: "What happened to-- patch?" vi skrek som in i helvete hela raiden på teamspeak =D hail Embrial på alonsus!!^^

Hail the guild that hasn't cleared naxx!

Nivå 0 · Nykomling

Drog dailies på palan, sen arena, 1.7k rating igen. Grindade ungefär 14k honor för furious ring, får den väl imorgon eller i övermorgon.

Nivå 0 · Nykomling

lalszz

post-1652-1248909797_thumb.jpg

30 Jul 2009
Nivå 0 · Nykomling

post-68284-1248955506_thumb.jpg

post-68284-1248955544_thumb.jpg

För lätt, trodde det skulle vara som Doomwalker utanför BT och inte som Felwalker(?) in Hellfire

Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

Igår blir det då, ledde en Naxx25 pug som jag brukar göra varje vecka och clearade allt. Kan bara bli bättre av cloak från KT och Spinning Fate men som vanligt droppades ingen av dem. Efter KT stack alla och ingen kom ihåg de 6 Abyssal Crystals vi hade från DE och jag hade dem i min bag, alla glömde dem, till och med jag så de får skylla sig själva, jag tjänade lite iaf ;)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hail the guild that hasn't cleared naxx!

du, vi hade bara 3 priests i guilden å bara en av dom va 80 innan den nya priesten joinade guilden -.-

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Kört Ulduar 25manna idag, gjort dailys.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in