Forrest Gump och Donnie Darko är två bra filmer.
Filmer
Gudfadern I
Vertigo, Slumdog Millionaire, A Space Odyssey, Monty Python and the Holy Grail
Jag förstörde det. B) :D :rolleyes: <_< :lol:
Vafan e "Ridskolan 2"????
Min e Disturbia tror ja :P
↗ till inläggetVafan e "Ridskolan 2"????
Uppföljaren till Ridskolan 1. I ettan så är det tre tjejer som åker på ridskola, där är det en kille som försöker bevisa att han är bäst på att rida osv. iaf så fuckar dom honom och i tvåan återvänder dom till ridskolan för att träffa sina hästar igen och då händer det lite saker.
Jackass :D
Scarface, Schindlers List, León, The Wackness, Hot Shots, This is England, Green Street Hooligans är några av de bästa filmerna gjorda
A Clockwork Orange och The Shining.
↗ till inläggetA Clockwork Orange och The Shining.
wonderful
Jag skulle vilja ge internet till alla som har sett A Clockwork Orange, Pulp Fiction och Blade Runner.
↗ till inläggetJag skulle vilja ge internet till alla som har sett A Clockwork Orange, Pulp Fiction och Blade Runner.
"Do you fucking speak English?"
Pulp - fiction <3
↗ till inlägget↗ till inläggetJag skulle vilja ge internet till alla som har sett A Clockwork Orange, Pulp Fiction och Blade Runner.
"Do you fucking speak English?"
Pulp - fiction <3
Fail.
ENGLISH MOTHER FUCKER DO YOU SPEAK IT!?
Det är inte den mest klassiska repliken. Detta är det:
You know what you two look like? Like a couple guy who just blew up someones head.
Hooligans<3
↗ till inläggetA Clockwork Orange och The Shining.
Någon som gillar Kubrick.
Ifall ni gillar Pulp Fiction så ska ni genast kolla upp Guy Richies filmer. Fartfylld londonaction med brudar, sex och droger.
Fredagen Den 13:e, den nyaste som kom ut detta året. Grymt bra!
↗ till inläggetÄh, den var inge bra tycker jag :P Bästa filmen är... kopps. :DFredagen Den 13:e, den nyaste som kom ut detta året. Grymt bra!
ok jag har ändrat mig.
"Den Gröna Milen" är min favorit film.Fy fan vad hemsk den är,satt med en klump i halsen nästa hela filmen hade jag varit tjej hade jag garanterat grinat.
Den är riktigt bra!
I Walk The Line är bra ;)