Cyklar eller går.
Hur Kommer Du Till Skolan?
↗ till inläggetTror knappast att du kör i 142,2km/hKör moppe. Tar 20 sec typ. :P
↗ till inläggetVadå "tvingas"? Äru bortskämd på nå vis elle?Imorgon börjar sjuan, och jag tvingas åka buss varje dag.
Jag går ca 500m till skolan.
jag tar moppen för jag orkar fan inte gå 1km bara för att sitta i en buss full med massa retards, istället tar jag moppen och åker till skolan som ligger 5 km bort*word*
jag har typ två mil till skolan så jag åker buss
Lärarna kör :D
Går Eller* Cyklar :lol:
*EDIT*
↗ till inlägget↗ till inläggetVadå "tvingas"? Äru bortskämd på nå vis elle?Imorgon börjar sjuan, och jag tvingas åka buss varje dag.
Jag skulle behöva gå upp halv fem och gå en mil till skolan om jag inte åkte buss, och jag har skolplikt, så ja, jag tvingas åka buss. :mellow:
Åker skolbuss (Turistbussar B) ) eller vanliga bussen + gå 500 m :)
↗ till inläggetkör du moppe och är 17?jag tar moppen för jag orkar fan inte gå 1km bara för att sitta i en buss full med massa retards, istället tar jag moppen och åker till skolan som ligger 5 km bort*word*
↗ till inläggetVad spelar det för någon roll om man är 17år och kör moped? :mellow:↗ till inläggetkör du moppe och är 17?jag tar moppen för jag orkar fan inte gå 1km bara för att sitta i en buss full med massa retards, istället tar jag moppen och åker till skolan som ligger 5 km bort*word*
↗ till inläggetannars det eller så tar jag min Mc förstår du.↗ till inläggetkör du moppe och är 17?jag tar moppen för jag orkar fan inte gå 1km bara för att sitta i en buss full med massa retards, istället tar jag moppen och åker till skolan som ligger 5 km bort*word*
↗ till inlägget↗ till inläggetImorgon börjar sjuan, och jag tvingas åka buss varje dag.
Vadå "tvingas"? Äru bortskämd på nå vis elle?
Jag skulle behöva gå upp halv fem och gå en mil till skolan om jag inte åkte buss, och jag har skolplikt, så ja, jag tvingas åka buss. :mellow:
Ne, du tillåts åka buss. :)
Du låter nästan som om det vore positivt att åka buss. :angry:
↗ till inläggetjag tar moppen för jag orkar fan inte gå 1km bara för att sitta i en buss full med massa retards, istället tar jag moppen och åker till skolan som ligger 5 km bort*word*
HAHHAHAHA! Gillar du inte personer som är som dig eller?
↗ till inläggetVilket det är.Du låter nästan som om det vore positivt att åka buss. :angry:
Går ca 1km, tar sen buss till pendeltågs stationen åker tåg några få minuter. Tar ny buss, framme =) .
Går typ. 1 km som tar typ kanske. 7 min för mig så är jag framme vi' skolan ;D
Cyklar runt 6km...
Roligt att många svarar samma sak flera gånger ;)
Kör moped i ca 7km, buss i 20 minuter sedan tåg i 20 minuter till.