💬
Logga in
Fuska.se

Dagshändelser I Wow.

1 524 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Puggade ICC10 med 3 polare, kom till Saurfang då våran off-tank insisterade på att stå på motsatt sida av MT:n. Resulterade i ett cleaveparty på alla melee dps och gruppen disbandade. Blev ett jävla liv på Skype kan jag lova. ;-)

Nivå 0 · Nykomling

Weekly raid, daily heroic och Argent Tournament dailies.

Nivå 0 · Nykomling

Skapade min guild idag.

Nivå 0 · Nykomling

Fick ner bossen i sista sekund precis innan alla dog :D

http://upload.snelhest.org/images/100224namnlos.JPG

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Fick ner bossen i sista sekund precis innan alla dog :D

http://upload.snelhest.org/images/100224namnlos.JPG

"HERE COMES THE PAIN BITCH! *reinc* *frostshock*"
25 Feb 2010
Nivå 0 · Nykomling

Den där shamanen du ser i party fönstret hade precis ressat normalt, ingen ankh+frost shock. Om sista personen skulle dött en sekund tidigare skulle bossen resetat :)

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Gjorde grupp till ICC på min wlock som jag aldrig kör på. kom till saurfang där vi wipade 3 ggr och alla leavade.

Dessutom gjorde jag hela 3k dps! (super stolt...)

Synd att jag inte fick något. :P

26 Feb 2010
Nivå 0 · Nykomling

Jag har fått T10 Hands från VoA :D

27 Feb 2010
Nivå 0 · Nykomling

bytat server och Fått 3/5 T9 på Dkn ska fixa resten med ^^

Nivå 0 · Nykomling

Kört lite HCs på Shamanen, försökt göra WG varje gång, raidat ICC med Priesten, samt fixat relentless shoulders på Priesten genom Frost Emblems :I Antar att jag inte kommer får Wrathful inom en snar framtid ändå. Har 220 emblems of triumph på Shamanen, ska fixa 250 sen 4 furious delar, då äre bara 19 WG marks till WG Shoulders :(

28 Feb 2010
Nivå 0 · Nykomling

dingat 56, slagit alla bossar i stratholme, fått 3 delar i mitt wildheart set därifrån till min druid.

och så har min gametime gått ut :( , kan man köpa gamecard någonstans så man får det hemskickat till mailen?

Nivå 0 · Nykomling

Fått T10 hands från VoA 10, sen fixade jag shoulders med från mina 60 frost så har set bonus nu med :)

Nivå 0 · Nykomling Bajare
↗ till inlägget

dingat 56, slagit alla bossar i stratholme, fått 3 delar i mitt wildheart set därifrån till min druid.

och så har min gametime gått ut :( , kan man köpa gamecard någonstans så man får det hemskickat till mailen?

http://www.webhallen.com/prod.php?id=66077

1 Mar 2010
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

http://www.webhallen.com/prod.php?id=66077

Måste bara påpeka. 4 kr billigare än Game osv :D

Lätt att man köper från webhallen istället.

----

Geekat lite AH.

2 Mar 2010
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

Efter att ha missat guildrun så körde jag Icc10 med en pug, efter fjärde bossen sa leadern disband för att han var trött. Känns ju kul... :S

Vart i alla fall kallad "godlike" dps, hade närmare 9k dps på Saurfang :)

3 Mar 2010
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Efter att ha missat guildrun så körde jag Icc10 med en pug, efter fjärde bossen sa leadern disband för att han var trött. Känns ju kul... :S

Vart i alla fall kallad "godlike" dps, hade närmare 9k dps på Saurfang :)

Av ren nyfikenhet, vad heter din karaktär?
Nivå 0 · Nykomling

DC'a på Valithria ICC25 på 96% av hennes HP så stog det att jag inte hade någon speltid kvar att använda trots att jag inte fick någon påminnelse 30 minuter innan. Så jag torskade mitt achievement och hade även planerat och köra ett antal matcher 2on2 för och få det jävla Wrathful vapnet >:(!

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

DC'a på Valithria ICC25 på 96% av hennes HP så stog det att jag inte hade någon speltid kvar att använda trots att jag inte fick någon påminnelse 30 minuter innan. Så jag torskade mitt achievement och hade även planerat och köra ett antal matcher 2on2 för och få det jävla Wrathful vapnet >:(!

Illa : /
Nivå 0 · Nykomling

Geekat lite Gnomeregan.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Illa : /

word, hände mig precis fast på som tur är var det bara på hodir. :3

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in