💬
Logga in
Fuska.se

Valet 2010

460 svar · startad

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det värsta som kan hända Sverige är att man hoppar med regeringar, vilket tyder på girighet av svenska folket och att ingen blir nöjd.

vad menar du med "Sverige"? Folket, marken, ekonomin etc.?

Sverige, rent generellt som ett land.

Fattar inte, kan du vara lite mer konkret eller låta ryssfemma själv svara?

Sverige med folket, det var en del som trodde att Sverige skulle förändras magiskt om alliansen träder in som regering, men nej med finansiella problem runt om hela världen har inte människor tänkt på, nu vill folk hoppa tillbaka till dem röda.

SVERIIGEDEMOKRATERNA!!!; GOGOGO :)

SverigeDemokraterna..

28 May 2010

sd fo sho

29 May 2010

Blankt. Inte insatt men blir gärna i framtiden när det kommer spela större roll.

30 May 2010

Pirat Partiet.

Man ser ju tydligt hur unga människor har blivit påverkade negativt av den dåligt behandlade integrationen för invandrarna.

Folk väljer Sverigedemokraterna för att förtrycka invandrare utan att tänka igenom om det finns bättre sätt att hantera situationen.

Trådstartare #128
↗ till inlägget

Folk väljer Sverigedemokraterna för att förtrycka invandrare utan att tänka igenom om det finns bättre sätt att hantera situationen.

Och dessutom utan att inse att de själva kommer bli förtryckta om det går bra för Sverigedemokraterna.

Det är för att dem flesta unga wannabe P14 patrioter inte läst samhällsfakta och hur alla länder har utvecklats med att ta del av andra kulturer. De flesta p12-p14 vet egentligen inte vad patriotism är när

dem uttalar sig att dem inte är rasister utan patrioter. Sverigedemokraterna gick till en nivå att vara rasister när dem nådde 4% spärren i opinionsmätningarna, innan låg dem lågt.

1 Jun 2010
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Och dessutom utan att inse att de själva kommer bli förtryckta om det går bra för Sverigedemokraterna.

Jo. :D

Sverigedemokraterna.

2 Jun 2010

Det är många som röstar/skriver SD men det är nästan ingen av er som argumenterar för er åsikt...

3 Jun 2010

Vet inte ett piss vad partierna håller på med.Så jag röstade blankt.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hur är vi inte redan förtryckta då vi har en övre makt som styr och ställer för oss?
Trådstartare #135

Vissa anser antagligen det, men med den nuvarande makten så får du utöva vilken religion du vill, och utöva vilken kultur (musik, konst etc.) du vill. Osv osv.

Vilket naturligtvis är ännu mer förtyckande.

(Inte för att jag tycker vi är förtryckta nu, men ni fattar)

Du tycker det är förtryckande att folk för utöva sin religion och kultur? Hur tänker du nu? :S

↗ till inlägget

Det är många som röstar/skriver SD men det är nästan ingen av er som argumenterar för er åsikt...

Då kan ju du skriva varför man bör/inte bör rösta SD :)
Trådstartare #138
↗ till inlägget

Du tycker det är förtryckande att folk för utöva sin religion och kultur? Hur tänker du nu? :S

Nej, det var du som påstod att vi var förtryckta nu. Som jag skrev mitt förra inlägg så anser jag att vi INTE är förtryckta.

Dock KOMMER vi att bli det om Sverigedemokraterna kommer till makten eftersom dom tycker att man inte skall få utöva vilken religion/kultur man vill eller ha vilka åsikter man vill.

Ditt inlägg vad inte så bra formulerat imo. Det är lätt att missförstå att du menar att som det är idag är "ännu mer förtyckande" än något annat.

Trådstartare #140

Och därför förtydligade jag mig.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in