<3 5secondfilms
Roliga Filmer
Vet att den är gammal.
Kan ni höra vad personen i slutet av reklamen viskar för något?
Old vid is old! :C
jaha men då har vi fått en galen kapten igen alltså amen står det i plåts annonserna såhär plåts annonserna plåts står det så? :lol: :D
↗ till inlägget@Den sista skrattade jag faktiskt.
jaha men då har vi fått en galen kapten igen alltså amen står det i plåts annonserna såhär plåts annonserna plåts står det så? :lol: :D
vad kommer skinka ifrån som man äter i jul ja den kommer från grisens rumpa RUMPA!!! förlåt vad kommer den ifrån från grisens rumpa RUMPA!!! :D :lol: :cool:
Oh yeah.
Ja o en Polare på ICA. :)
Den där var ju bara rolig pga eran dialekt.
Hihihihih "bög" och "bajs" är de roligaste orden i världen! HAHAHAHA JAG DÖÖÖÖR!!
Och vad var det roliga med Rulltrapp videon? :c
↗ till inläggetDen där var ju bara rolig pga eran dialekt.
Stockholmska ä fult.
↗ till inläggetJa, skit kul. vi får ha kul. gå o pröjsa räkningar.. -.- ;)Hihihihih "bög" och "bajs" är de roligaste orden i världen! HAHAHAHA JAG DÖÖÖÖR!!
Och vad var det roliga med Rulltrapp videon? :c
↗ till inläggetname="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>">
Inte okej.
↗ till inläggetname="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="↗ till inläggetname="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>">type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">
Inte okej.
Wut?
↗ till inläggetname="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="↗ till inläggetname="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>">type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">
Inte okej.
Wut?
Det är inte det minsta kul att gå och jävlas med godisavdelningen sådär. Jävla p12-fasoner, jag blir så arg. Hade lappat till er direkt om jag hade sett det irl :angry:
haha tetris var bäst!
Inte okej.
Wut?
Det är inte det minsta kul att gå och jävlas med godisavdelningen sådär. Jävla p12-fasoner, jag blir så arg. Hade lappat till er direkt om jag hade sett det irl :angry:
HAHAAH :D
Ingen som bryr sej om man leker där :)
Få se vad man kan hitta i min sjuka YT history.
Fråga inte.