↗ till inlägget
↗ till inläggetSå om man blir upptäckt på Internet, vad spelar det för roll? Man går ju ofta till ett skivbolag NÄR man har blivit upptäckt.
va!? Bara för att Justin Bleiber VALDE att göra så så betyder det inte att det är det enda jävla sättet som det går att göra det på.
Frågorna i den här debatten är:
1. Ska den illegala fildelningen göras legal?
2. varför?
3. Hur gör man så att svaret på ovanstående frågor fungerar i praktiken?
Haha, ja det är ju ett väldigt tjat om p12:or hit och dit här på fuska.se, det komiska är att de allra flesta här beter sig som p8:or. Skulle aldrig förknippa fuska.se med ett seriöst forum. Och som sagt, hade jag märkbart betett mig som en p12:a, stavat som en p12:a, betett mig som dig helt enkelt, då hade jag inte försökt förneka din anklagelse, däremot så kan jag verkligen inte finna någon likhet mellan mina inlägg och beteendet hos en p12:a.
"va!? Bara för att Justin Bleiber VALDE att göra så så betyder det inte att det är det enda jävla sättet som det går att göra det på."
Skrev inte bara Justin Bieber, skrev Greyson Chance med! Det är dock bara 2 stycken av en hel bunt.
Vilka tackar nej till ett skivbolag egentligen? Ganska löjligt att ens argumentera emot det egentligen, för egentligen; Vem bryr sig om du så tvärt förnekar att skivbolag är bra och nämner att det är så dåligt, då till och med du själv vet vad kändisarna väljer?
Visst, sitt du med dina "verklighetsbaserade" (host) påståenden, så lever vi andra i verkligheten.