💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se Riktigt Inaktivt? Hur Löser Vi Detta?

207 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Är det bara jag som förstår att fuska.se blev så inaktivt för att admin bannade Kattgruppen och många medlemmar lämnade efter det?

Det var kattgruppen som släckte ljuset över fuska, det skrämde bort en massa människor som hade något vett att tillföra i forumet.
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Det var kattgruppen som släckte ljuset över fuska, det skrämde bort en massa människor som hade något vett att tillföra i forumet.

Japp dem var idioter! :$
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Själv blev jag medlem här för att kunna skriva i en css guide men stannade.

Var mycket aktiv i början men efter sommaren så minskade min aktivitet pga att nästan alla stör sig på min ålder och man får massvis med ironiska och sarkastiska svar istället för en seriös och det känns som att vissa struntar i trådar gjorda av p12or(eller så är det bara mina) för i mina 2trådar där jag behövde hjälp fick jag 1 svar som inte hjälpte.

Jag kommer till fuska ganska mycket(det är den enda forumet jag är aktiv i) men skriver inte så mycket för att ingen ändå bryr sig och alla hatar mig.

Det är inget snällt. För att folk ska stanna ska man vara schysst mot dem och inte döma någon för ens ålder...

En sak att rekommendera är väl att p12/f12 och yngre inte ska ange sin ålder kanske.

Om folk börjar följa reglerna mer tror jag att folk skulle stanna.

Jag började också här på grund av fusken, sen så hittade jag forumet och började skriva.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Det är inget snällt. För att folk ska stanna ska man vara schysst mot dem och inte döma någon för ens ålder...

En sak att rekommendera är väl att p12/f12 och yngre inte ska ange sin ålder kanske.

Om folk börjar följa reglerna mer tror jag att folk skulle stanna.

Jag började också här på grund av fusken, sen så hittade jag forumet och började skriva.

Nej, för man märker ju absolut inte när någon är 12 år osv.
Nivå 4 · Lärling

Vem är du egentligen?CrazyCake?

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nej, för man märker ju absolut inte när någon är 12 år osv.

Man behöver inte märka för vissa ser "Åh, en p12, han är omogen"

Fördomar alltså, jag har sett det, och det är elakt.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Vem är du egentligen?CrazyCake?

Yeah, som att jag skulle säga det här.

Men visst, CrazyCake är så jävla snygg och så otroligt jävla bra.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Någon som har tipsat någon om forumet än? Tänker på det där med VIP.

↗ till inlägget

Yeah, som att jag skulle säga det här.

Men visst, CrazyCake är så jävla snygg och så otroligt jävla bra.

Lol.
Nivå 3 · Lärling

JAg tycker det är ett jäkla hålligång just nu!

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

JAg tycker det är ett jäkla hålligång just nu!

Ja, fuska har varit ovanligt aktivt idag, känns det som. :)
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Någon som har tipsat någon om forumet än? Tänker på det där med VIP.

Lol.

Och ingen fattar att du är han nu?
14 Feb 2011
Nivå 13 · Mästerfuskare

Forumlekar är det enda stället som är aktivt tycker jag.

20 Feb 2011
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Forumlekar är det enda stället som är aktivt tycker jag.

Jao.

Men om ni kanske har en fråga, som passar bättre på sweclockers, så kanske ni kan både fråga här och där, istället för bara sweclockers. Då får ni lite olika svar också, även fast de på sweclockers är mer vetande. Det bidrar till aktiviteten och är nog bara positivt.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jao.

Men om ni kanske har en fråga, som passar bättre på sweclockers, så kanske ni kan både fråga här och där, istället för bara sweclockers. Då får ni lite olika svar också, även fast de på sweclockers är mer vetande. Det bidrar till aktiviteten och är nog bara positivt.

Jo, men idag är det så här i datorforumet.

Någon nisse frågar om tips för ett datorpaket, tipsen strömmar in, trådskaparen bryr sig inte om tipsen han/hon får, tråden blir inaktiv. Efter 1 månad är det samma person som frågar igen fast med en ny tråd.. Det är ingen aktivitet som bidrar positivt imo.

21 Feb 2011
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Och ingen fattar att du är han nu?

Vad menar du?
Nivå 6 · Fuskare

Jag tycker det har börjat blivit ganska aktivt nu

22 Feb 2011
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Snacka om att dra alla KG-Medlemmar över en kam.
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jao.

Hälften av såna frågor/trådar får svaret googla och på google får man svar från andra forum så varför ska en ny medlem stanna här?

Men om man svarar så kan någon annan som googlar på det hitta fuska tråden och kanske han blir medlem här.

Så var det för mig,jag googlade på css server och fick upp en guide här och blev medlem.

25 Feb 2011
Nivå 1 · Novis

Välj ett mer demokratiskt forum, finns många svenska forum. Fuska.se är old.

26 Feb 2011
Nivå 1 · Novis

Layouten på sidan är allmänt tråkig, man blir trött på den.

Mer färger och lite mer kodning skulle göra susen, för hur mycket har admin gjort på sidan egentligen?

Inte så mycket, jag skulle lika gärna kunna bli medlem på en "gratis forum" sida och sen betala för en egen domän och sen koda in lite simpla koder och färger.

Inte svårt alls... Och admin är inte så aktiv har jag märkt.

Och han har inte orkat fixa onlinespelen på 2 år snart.

Det gör fuska.se riktigt inaktivt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in