Ditt Skrivbord!
Hade fixat med Rainmeter, rocketdock och tema innan, men var tvungen att formatera om datorn.
↗ till inläggetVad ska man annars ha?Alla har windows :(
Finns ju inget annat än Windows?
↗ till inläggetFinns ju inget annat än Windows?
Linux, Mac osv
↗ till inläggetJaså, hade jag faktiskt ingen aning om. Där ser man, man lär sig något nytt varje dag! :)Linux, Mac osv
3495abc
↗ till inläggetHaha, jag hoppas du skämtar ;)Jaså, hade jag faktiskt ingen aning om. Där ser man, man lär sig något nytt varje dag! :)
Duger iaf. Ska köpa en ny skärm snart så man får full-hd. :)
här är mitt! använder Fences för att gömma alla ikoner genom att dubbelklicka, så jävla smidigt :P
↗ till inläggetWindows erbjuder en användarmiljö dem flesta är vana med, samtidigt är det mer optimerat för hårdvaran.Alla har windows :(
↗ till inläggetDet där andra är jag inte helt säker på. Drivrutiner för grafikkort är tveklöst mer utvecklat för windows. Men jag är rätt säker på att en ext4 hårddisk presterar bättre än NTFS. Den behöver aldrig defragmenteras till exempel. Jag upplever att linux är snabbare på saker som att starta program och att linux inte blir långsammare med tiden. Jag har en 2 år gammal laptop med 5400RPM hårddisk med en linuxinstallation som är 2 månader gammal och den både startar snabbare och kör igång program snabbare i jämfört med min 3 år gamla dator med bättre hårdvara på alla sätt som omformaterades för ett halvår sen med windows.Windows erbjuder en användarmiljö dem flesta är vana med, samtidigt är det mer optimerat för hårdvaran.
En stor majoritet av serverdatorer kör också linux.
Får tacka FreakyStyley för att han länkade till bilden