Nytt counter strike kommer komma ut 2012. Spelet heter: Counter strike: Global Offensive.
Cs: Go
Ser ut att vara nice.
Kul faktiskt.
CS:GO Kommer nu för MW3 och BF3 för mig
Äntligen lite fräsch omväxling!
Jävligt trött på CoD och allt som har med det att göra.
Fan vad nice det ser ut, tvekar inte lilla minsta på att köpa det.
Funderar faktiskt med på att inhandla det, har aldrig tillhandahaft ett CS spel förut (!). o;
Schyst med rankad matchmaking :)
Gillar att dom har fixat upp grafiken lite på CS, CSS grafiken var ju rätt skön att spela på :P får väl hoppas på att dom lägger ut en beta där man kan få testa spelet och se om det verkligen är värt att köpa det eller inte :P
Siktet ser fördjävligt ut, annars över förväntan. Blir nog att köpa och testa det när det kommer.
EDIT: Glömde en sak, vapnerna, speciellt ak:n och awp:n fick mig att garva sönder. Hoppas de ändrar utseendet på dem.
↗ till inläggetTotally agree, ser ut som leksaksvapen/soft air guns. [:EDIT: Glömde en sak, vapnerna, speciellt ak:n och awp:n fick mig att garva sönder. Hoppas de ändrar utseendet på dem.
Värt ett test. Men 1.6 all the way!
↗ till inläggetHåller med!Värt ett test. Men 1.6 all the way!
Ska bli kul och se alla CoD ungar som kommer kalla det en "cod ripoff".
↗ till inläggetVärt ett test. Men 1.6 all the way!
Har du asbergers eller något?.
Du fattar väll vad nytt cs innebär?.. :S
1.6 = Lame
2.0 = Ftw
1.6 Suger, har längtat efter 2.0...
Source är som 1.6 fast bättre hitbox och annan grafik.. Source suger dock!
Nejfyfan. Får mer en CoD:BO känsla av det. CS har varit unikt på ett sätt imo. Detta förstör allt.
↗ till inläggetHur kan du veta att ett spel kommer äga och ett annat kommer börja suga, speciellt när spelet i fråga inte ens har släppts. Sen vem fan använder asbergers som ett skällsord? Du verkar inte ha alla getter på berget.Har du asbergers eller något?.
1.6 = Lame
2.0 = Ftw
↗ till inläggetDu verkar ju veta väldigt mycket. Om 1.6 är "lame" så undrar jag varför det fortfarande är det största esportspelet och hur 2.0 kommer va "ftw" när du inte ens har spelat det.Har du asbergers eller något?.
1.6 = Lame
2.0 = Ftw
Och att du ens kan jämföra source och 1.6 är ju bara pinsamt. Antar att du precis börjat spela cs. Stick 12åring.
↗ till inlägget1.6 är inte största esportspelet längre. Starcraft 2 är större. Däremot är cs största inom FPS.Du verkar ju veta väldigt mycket. Om 1.6 är "lame" så undrar jag varför det fortfarande är det största esportspelet och hur 2.0 kommer va "ftw" när du inte ens har spelat det.
Och att du ens kan jämföra source och 1.6 är ju bara pinsamt. Antar att du precis börjat spela cs. Stick 12åring.