Varför är moderatorn Draghon så dryg, är det bara jag som tycker det eller någon annan också.
Tacksam för svar speciellt av Draghon.
Ps. Inget illa menat. :rolleyes:
Varför är moderatorn Draghon så dryg, är det bara jag som tycker det eller någon annan också.
Tacksam för svar speciellt av Draghon.
Ps. Inget illa menat. :rolleyes:
Varför tycker du att hon är dryg?
Visst, det var irriterande för några månader sedan när hon låste asmånga trådar, men det har hon inte gjort på sista tiden, så vad syftar du på?
Hon skriver massa otrevliga PM till mig.
Det finns många frågor här i livet t.ex. Varför är du ett troll?
Men om jag vet något så är det att Draghon är schysst
↗ till inläggetTroll?Det finns många frågor här i livet t.ex. Varför är du ett troll?
Men om jag vet något så är det att Draghon är schysst
Draghon är inte schysst mot mig iallafall.
↗ till inläggetSkriver hon otrevligt till dig?Hon skriver massa otrevliga PM till mig.
Fan vad synd.. Till mig är hon alltid trevlig!
Här är ett exempel på ett PM från kära Draghon!
↗ till inläggetAa sådär skrev hon inte till mig direkt.Skriver hon otrevligt till dig?
↗ till inläggetSeems legit.Skriver hon otrevligt till dig?
*bild*
OnT: Du är bara sur för att hon låste dina onödiga "*spel* vs *spel*" trådar. Hon är en bra mod.
↗ till inläggetIgentligen har jag bara lust att jäklas lite... Sån är jag.Seems legit.
OnT: Du är bara sur för att hon låste dina onödiga "*spel* vs *spel*" trådar. Hon är en bra mod.
Skriver hon otrevligt till dig?Fan vad synd.. Till mig är hon alltid trevlig!
Du gjorde precis min dag saftigt mycket ljusare.
↗ till inläggetFör en gångs skull var du rolig. :lol:Skriver hon otrevligt till dig?
*bild*
Jag tycker hon sköter sitt jobb ganska bra som det är nu. Minns nog att jag haft klagomål förut dock. Men det har funnits mycket värre mods förr.
↗ till inläggetHaha du har nog rätt. Du borde ju veta *Legend*Jag tycker hon sköter sitt jobb ganska bra som det är nu. Minns nog att jag haft klagomål förut dock. Men det har funnits mycket värre mods förr.
↗ till inläggetHaft den ranken sen 3000 fuskarank och i skrivande stund har jag nästan 5000. Borde få en ny. Hoppas på det inför sommaruppdateringarna.Haha du har nog rätt. Du borde ju veta *Legend*
Draghon har blivit mycket bättre på senaste, eller så har jag blivit mer mogen.
EDIT: Typo :cry:
↗ till inlägget"Mogen" tror jag ordformen ska vara där, ifall du vill bli ännu mer mogen :)Draghon har blivit mycket bättre på senaste, eller så har jag blivit mer mognare.
Ändrade innan du skrev!
EDIT: Nej det gjorde jag inte :(
Tråd låst, har du några synpunkter så ta det med henne via pm.