Här är min värdersida. http://wasd.dusthillguy.se/
Den är på engelska för att också välkomna internationella besökare.
Här är min värdersida. http://wasd.dusthillguy.se/
Den är på engelska för att också välkomna internationella besökare.
Stilren, hade gärna sett en annan bakgrund :)
↗ till inläggetHade svårt att komma på något bra så det fick bli HTML-färgen "skyblue" som lät passande. Men det blev inte så snyggt håller jag med om.Stilren, hade gärna sett en annan bakgrund :)
Edit: Ändrade till "lightskyblue" som ser lite bättre ut.
Ser bra ut, bra gjort!
Snygg och stilren sida, men passa dig om den inte stämmer! ;)
Hur precis är den? Handlar det om städer och områden runt staden eller är det mer kommuner osv?
↗ till inläggetPrecis där du bor.Hur precis är den? Handlar det om städer och områden runt staden eller är det mer kommuner osv?
Ser fint ut!
Ser rätt så simpelt ut, men vore bättre om man bara skrev in vilken ort man vill ha väder i, istället för att det ska upptäcka automatiskt.
↗ till inläggetJag tycker det är mycket mer praktiskt såhär. Det sparar tid åt användaren.Ser rätt så simpelt ut, men vore bättre om man bara skrev in vilken ort man vill ha väder i, istället för att det ska upptäcka automatiskt.
↗ till inläggetOm man vill veta i någon annan ort då?Jag tycker det är mycket mer praktiskt såhär. Det sparar tid åt användaren.
↗ till inläggetDen stämmer överallt.Om man vill veta i någon annan ort då?
Ehm, okej. Men om man är i en ort, och så ska man åka till en annan ort imorgon och så vill man veta vädret där. Hur gör man då?
↗ till inläggetJa det stämmer då också. Du kan prova om du vill.Ehm, okej. Men om man är i en ort, och så ska man åka till en annan ort imorgon och så vill man veta vädret där. Hur gör man då?
Kul att du tar feedback seriöst. :)
Hur vet den vart jag bor?
Weather for your area tomorrow17 °C
2.6 mm
1 m/s
SMHI prognostiserar(15.20) den 09/07 där jag bor som 26 °C; 11,4 mm och 5 m/s med ganska mycket sol. Vi får se! :)
Vilken tid på dygnet är det "sidan" menar?
↗ till inläggetJag kan ju inte tala för WASD, men jag skulle tro att det stämmer för samtliga tider!Vilken tid på dygnet är det "sidan" menar?
based on data gathered from several flux capacitors.
:rolleyes:
Den har stämt perfekt för mig hittills.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in