Hittade svensk vanillia cola på MyWay idag :)
Såhär ser den ut.
Fan va goda dom är :)
Gotta love em
Såg en hel hög med massor på högskolans café igår. Men jag dricker inte cola.
Kan vara den godaste dryck som gjorts :D Minns att jag skrev på den där listan och tvingade alla mina kompisar att göra det samma när den var aktuell.
Men sedan nyår har jag slutat att dricka läsk helt och hållet, så inte bästa timingen ^^
↗ till inläggetKan vara den godaste dryck som gjorts Minns att jag skrev på den där listan och tvingade alla mina kompisar att göra det samma när den var aktuell.
Men sedan nyår har jag slutat att dricka läsk helt och hållet, så inte bästa timingen ^^
Läsk som är så gott på en Fredagskväll! :)
Jag köpte en idag för att prova men det var inget särskilt tyckte jag.
HITTADEEEEEE #YOLO
↗ till inläggetSåg en hel hög med massor på högskolans café igår. Men jag dricker inte cola.
↗ till inläggetJag köpte en idag för att prova men det var inget särskilt tyckte jag.
Hur gick det med detta?
↗ till inläggetMissnöjd med köpet.Hur gick det med detta?
Antingen gillar man Vanilla eller inte. Måste dock säga att för min del så är det ett krav att den är välkyld för att den verkligen skall smaka underbart =)
Vaniljsmaken var för svag tycker jag nog.
Aha, inte testat den svenska än då jag fortfarande inte hittat den, men både den amerikanska och tyska är ju bra...
↗ till inläggetJag kan köpa hem en åt dig om du vill!Aha, inte testat den svenska än då jag fortfarande inte hittat den, men både den amerikanska och tyska är ju bra...
Hehe tack för erbjudandet! Men nej du behöver inte göra det. Den borde dyka upp på Coop/ICA nära mig förr eller senare.
Okej, säg till ifall de inte dyker upp
Den svenska smakade nästintill vanlig cola, nästan ingen vaniljsmak alls. Däremot när jag var i USA för några år sedan så var det äkta vara, rent gudomligt.
Finns på ICA maxi !
↗ till inläggetFunderar på att dra ner och köpa den för 11 spänn varm cocacola vanilj burk styck.Den svenska smakade nästintill vanlig cola, nästan ingen vaniljsmak alls. Däremot när jag var i USA för några år sedan så var det äkta vara, rent gudomligt.
:')
Jag tycker inte att den svenska smakade så mycket cola heller.
hmm.. själv tycker jag dem smakar runt ut skit.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in