Hoppa till innehåll

Vanilla Coke


knark
 Dela

Rekommendera inlägg

Har inte heller hittat nån på Ica, bara importerad. Men det kan väl ta ett litet tag antar jag.

 

Förresten, är det bara jag och mina kompisar som inbillar oss eller smakar Cola Zero Vanilla mer vanilj än den vanliga?

Redigerat av Fjeddo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Tog tag i det hela och mejlade Coca-Cola, ICA Kvantum Sannegården och Coop Extra närmast mig.

 

Coca-Cola har ännu inte svarat.. dock fick de en väldigt svår fråga. "Var i min närhet kan jag köpa Svensk Vanilla"... Så de tar väl tid för de att hitta platserna.

 

ICA Kvantum Sannegården svarade att de återigen fått in den amerikanska, anledningen till att den ofta är slut är för att de är volymbegränsningar på hur mycket importerad de får beställa. Att den svenska inte dykt upp beror på att ICA centralt inte skulle ha tatt in den. Detta fick mig att undra lite, är det någon som verkligen har köpt Svensk vanilla på en ICA? I så fall på vilken?

 

Coop Extra Eriksberg svarade att de hade amerikansk Vanilla coke inne på deras amerikanska hyllor. De svarade dock inte alls på mina frågor om den Svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tog tag i det hela och mejlade Coca-Cola, ICA Kvantum Sannegården och Coop Extra närmast mig.

 

Coca-Cola har ännu inte svarat.. dock fick de en väldigt svår fråga. "Var i min närhet kan jag köpa Svensk Vanilla"... Så de tar väl tid för de att hitta platserna.

 

ICA Kvantum Sannegården svarade att de återigen fått in den amerikanska, anledningen till att den ofta är slut är för att de är volymbegränsningar på hur mycket importerad de får beställa. Att den svenska inte dykt upp beror på att ICA centralt inte skulle ha tatt in den. Detta fick mig att undra lite, är det någon som verkligen har köpt Svensk vanilla på en ICA? I så fall på vilken?

 

Coop Extra Eriksberg svarade att de hade amerikansk Vanilla coke inne på deras amerikanska hyllor. De svarade dock inte alls på mina frågor om den Svenska.

På ICA vid mig har den svenska vanilla funnits ganska länge. Tror det var i slutet på februari jag hittade den där första gången.

Redigerat av Fjeddo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan vara den godaste dryck som gjorts :D Minns att jag skrev på den där listan och tvingade alla mina kompisar att göra det samma när den var aktuell.

 

Men sedan nyår har jag slutat att dricka läsk helt och hållet, så inte bästa timingen ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...