Super Kanga, Crystal Onix och Red Gyrados finns inte!
Det heter Red(Eller Shiny) Gyarados
Super Kanga, Crystal Onix och Red Gyrados finns inte!
Det heter Red(Eller Shiny) Gyarados
-=jedi knight=- du sa att det inte fanns någon red gyarados men sen sa du att den heter red eller shiny gyarados
Det är rätt!-=jedi knight=- du sa att det inte fanns någon red gyarados men sen sa du att den heter red eller shiny gyarados
detfinns ingen Red GYRADOS
men det finns en Red(Shiny) GYARADOS
sorry jag kallar felstavningar för Fake
förlåt mig så hemskt mycket herr enstöring men du kan ju inte skriva jedi knight din j*vla fakade rövhåls jävel :angry: det jag försöker säja är du verkar vara psykiskt sjuk så gå och prata med en doktor eller något. :angry:
Om det är i verkligheten Mew eller Celbi. I spelet Celebi så jag röstadepå Celebi
Crystal Onix finns väl, den har ju varit me i serien. Alla som varit med i serien har kommit i spelen. Ho-oh var ju med i första avsnittet. Men jag röstade på Celebi eftersom jag tänkte av dom jag kan skaffa och valde den jobbigaste.
Celebi 100%
Super kanga e en kangashan som kan Fly för att få han så måste man skaffa missingno på speciel lv jag tor det va lv 0 sen ska ni lära missingno fly o använda 1 rare candy på han så utvecklas han till super kanga.
Jag har inte testat detta så jag e inte säker på om det funkar
Celebi!
Varför vill ni ha Mew?
Jah har till och med haft Mew.
Tyvärr klantade jag mig och tog new game.
↗ till inläggetförlåt mig så hemskt mycket herr enstöring men du kan ju inte skriva jedi knight din j*vla fakade rövhåls jävel :angry: det jag försöker säja är du verkar vara psykiskt sjuk så gå och prata med en doktor eller något. :angry:
:(
Efter det inlägget jag skrev lärde jag mig att felstavningar inte räknas så länge man fattar ordet.
Friends?
PS: Du behöver inte vara så arg!
↗ till inläggetförlåt mig så hemskt mycket herr enstöring men du kan ju inte skriva jedi knight din j*vla fakade rövhåls jävel :angry: det jag försöker säja är du verkar vara psykiskt sjuk så gå och prata med en doktor eller något. :angry:
förlåt att jag blev så arg visst ok friends.
lätt att man tar mew B)
Celebi är den ända jag vill ha!
↗ till inläggetBara en felstavningMassa felstavningar :unsure:
men jag tog Celebi
crystal onix såklart ;) den finns faktist!den var med på en tv serie :P
Crystal Onix :
Det verkar vara som en shining Onix och dne verkar vara cool.
jag gillar dark dom e coolast
↗ till inläggetvar är crystal onix? vilken route? :meddum: :meddum: :meddum:Crystal Onix finns väl, den har ju varit me i serien. Alla som varit med i serien har kommit i spelen. Ho-oh var ju med i första avsnittet. Men jag röstade på Celebi eftersom jag tänkte av dom jag kan skaffa och valde den jobbigaste.
↗ till inläggetcelebi
celebi har redan mewtwo på lvl:100 eller vad stavas kommert inte i håg. :meddum: :meddum: :meddum:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in