💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon

49 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Super Kanga, Crystal Onix och Red Gyrados finns inte!

Det heter Red(Eller Shiny) Gyarados

21 Jan 2005
Nivå 5 · Fuskare

-=jedi knight=- du sa att det inte fanns någon red gyarados men sen sa du att den heter red eller shiny gyarados

Nivå 5 · Fuskare

-=jedi knight=- du sa att det inte fanns någon red gyarados men sen sa du att den heter red eller shiny gyarados

Det är rätt!

detfinns ingen Red GYRADOS

men det finns en Red(Shiny) GYARADOS

sorry jag kallar felstavningar för Fake

Senast ändrad:

22 Jan 2005
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #24

förlåt mig så hemskt mycket herr enstöring men du kan ju inte skriva jedi knight din j*vla fakade rövhåls jävel :angry: det jag försöker säja är du verkar vara psykiskt sjuk så gå och prata med en doktor eller något. :angry:

Nivå 7 · Fuskare

Om det är i verkligheten Mew eller Celbi. I spelet Celebi så jag röstadepå Celebi

10 Feb 2005
Nivå 3 · Lärling

Crystal Onix finns väl, den har ju varit me i serien. Alla som varit med i serien har kommit i spelen. Ho-oh var ju med i första avsnittet. Men jag röstade på Celebi eftersom jag tänkte av dom jag kan skaffa och valde den jobbigaste.

13 Feb 2005
Nivå 16 · Legendfuskare

Celebi 100%

15 Feb 2005
Nivå 2 · Novis

Super kanga e en kangashan som kan Fly för att få han så måste man skaffa missingno på speciel lv jag tor det va lv 0 sen ska ni lära missingno fly o använda 1 rare candy på han så utvecklas han till super kanga.

Jag har inte testat detta så jag e inte säker på om det funkar

Nivå 11 · Veteranfuskare

Celebi!

17 Feb 2005
Nivå 2 · Novis

Varför vill ni ha Mew?

Jah har till och med haft Mew.

Tyvärr klantade jag mig och tog new game.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

förlåt mig så hemskt mycket herr enstöring men du kan ju inte skriva jedi knight din j*vla fakade rövhåls jävel :angry: det jag försöker säja är du verkar vara psykiskt sjuk så gå och prata med en doktor eller något. :angry:

:(

Efter det inlägget jag skrev lärde jag mig att felstavningar inte räknas så länge man fattar ordet.

Friends?

PS: Du behöver inte vara så arg!

Senast ändrad:

18 Feb 2005
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #32
↗ till inlägget

förlåt att jag blev så arg visst ok friends.

Nivå 4 · Lärling

lätt att man tar mew B)

Nivå 6 · Fuskare

Celebi är den ända jag vill ha!

19 Mar 2005
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Massa felstavningar  :unsure:

men jag tog Celebi

Bara en felstavning
20 Mar 2005
Nivå 5 · Fuskare

crystal onix såklart ;) den finns faktist!den var med på en tv serie :P

22 Mar 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Crystal Onix :

Det verkar vara som en shining Onix och dne verkar vara cool.

25 Mar 2005

jag gillar dark dom e coolast

3 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Crystal Onix finns väl, den har ju varit me i serien. Alla som varit med i serien har kommit i spelen. Ho-oh var ju med i första avsnittet. Men jag röstade på Celebi eftersom jag tänkte av dom jag kan skaffa och valde den jobbigaste.

var är crystal onix? vilken route? :meddum: :meddum: :meddum:
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

celebi

celebi har redan mewtwo på lvl:100 eller vad stavas kommert inte i håg. :meddum: :meddum: :meddum:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in